2017. augusztus 12., szombat

NYEREMÉNYJÁTÉK


Kedves olvasók, bloggerek és minden könyvmoly barátom!

A blog látogatottsága elérte a 30.000-es gyönyörű szép, kerek számot. Ennek megünneplésére mi is lehetne jobb ötlet, mint egy játék?! Mivel tudom, hogy minden könyvmoly imádja a könyvjelzőket, így néhány különleges darabbal szeretnék kedveskedni Nektek, amik külföldről érkeztek hozzám.
Ez az első nyereményjáték a blogomon és remélem, még sokra sor kerülhet majd.


Lássuk a nyereményeket!


Kis csomagokat állítottam össze a könyvjelzőkből (van köztük egy Amy Harmon bookplate is!), melyeket a képen láthattok, mindegyiket kiegészítem majd egy kis boldogsághormonnal. :)
Nagyon egyszerű  a feladatotok a játékban való részvételhez, a bejegyzés alatt kommentben várom az alábbiakat:

1. Kérlek, iratkozz fel a blogomra és írd le, hogy milyen néven talállak meg a feliratkozók között.
2. Ajánlj egy könyvet a kedvenceid közül! Köszönöm, utánanézek!
3. Kérnék egy e-mailcímet, ahol értesíthetlek, ha te vagy az egyik szerencsés nyertes.

A játék időtartama:  2017. augusztus 12-26.
Sorsolás: 2017. augusztus 27. vasárnap
  
Összesen négy nyertest fogok kisorsolni, mindegyikőjük 2-2 könyvjelzőt fog kapni, a nyertesek nevét itt fogom kihirdetni egy külön posztban.

Egyéb tudnivalók:
A sorsolás „kalapból húzós” módszerrel fog történni, semmi gépi machináció, csak egy toll, egy cetli és a nevek. :D
A nyereményeket csak magyarországi címre postázom.
A nyertessel e-mailben veszem fel a kapcsolatot és egyeztetjük a nyeremény átvételének részleteit. Amennyiben 48 órán belül nem jelentkezik, új nyertest fogok sorsolni.
(Természetesen az e-mail címeket nem fogom a jövőben felhasználni semmilyen módon.)
A játék nem áll kapcsolatban más oldalakkal, szponzorokkal.

Remélem minél többen részt vesztek a nyereményjátékon, a megosztásoknak is örülök, 
hajrá mindenkinek!
Legyen szép napotok,
Pandalány

90 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Henrietta Dalma Sztojka néven iratkoztam fel a blogodra.

    Én Böszörményi Gyulától szeretném neked ajánlani a Bitó és borostyánt, amely az Ambrózy báró eseteinek a 3.5 része, de nyugodtan olvasható önálló történetként is.

    Email címem: henriettadalma1995@gmail.com

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, és a tippet. Erről a könyvről és az egész sorozatról csupa jót hallottam, mindenképpen felvettem a listámra. Igazából mindegyik kötetet! :D
      További szép estét kívánok! :)

      Törlés
  2. Szia!

    1./ A blogodra Sukalac Mónika néven iratkoztam fel.

    2./ Kedvenc könyveim közül az alábbiakat ajánlom:
    E.K.Blair: Bang
    Mira Sabo: Dr.Farkas bárányai

    3./ E-mail címem: sukalac@gmail.com

    Köszönöm a lehetőséget!
    További kellemes hétvégét kívánok! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet és a tippet. :)
      Az első könyvről már olvastam, a másodiknak utánanézek. Az írónő neve ismerős, de nem olvastam eddig tőle. :)
      További szép estét kívánok!

      Törlés
  3. Szia!
    Viki Sas néven követem a blogodat :)
    Hmm, én talán a Vámpírakadémiát ajánlanám, de ha valami magyar klasszikusra vágynál extrém feldolgozásban, akkor a Kukoriczát én mindenképpen elolvasnám. Engem letaglózott, hogy mennyire király egy könyv :D
    E-mail címem pedig sasviki@sasnet.hu
    Köszi a lehetőséget és szép napot! :)
    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet és a tippet. :)
      Mindkét könyvet megnézem, az elsőt címről ismerem, és ha jól tudom sorozat/film is készült belőle (?). A másikat is megnézem.
      További szép estét kívánok! :)

      Törlés
    2. Szia!
      Igen, a Vámpírakadémia első részéből készült film is, de ha jót akarsz magadnak és nem akarsz fél percenként felkiáltani, hogy "Ez meg mi??!!", akkor nem nézed meg a könyv elolvasása után. :D A könyv elolvasása előtt meg végképp nem ajánlom, mert csak elveszi az ember kedvét az amúgy remek sorozatról. :D
      Szép napot! :)

      Törlés
    3. Köszi a tippeket! :D
      Neked is szép napot!

      Törlés
  4. Szia!
    Molnár Adrienn néven vagyok feliratkozva a blogra :)
    Én Neil Shusterman-Unwind című könyvét ajánlanám, nálam most nagy kedvenc.
    E-mail címem: madri2000@gmail.com
    Köszi a lehetőséget!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet és a tippet.
      Hú, nem semmi témájú könyv, tüzetesebben is utánanézek még. :)
      További szép estét kívánok!

      Törlés
  5. Szia.
    Bogár Martin néven követlek.
    George R.R. Martin - Lázálom
    Email: manchester0101@freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezést és a tippet.
      Tőle mindenképpen fogok olvasni és megnézem magamnak ezt a könyvét is. :D
      További szép estét kívánok!

      Törlés
  6. Szia! :)
    Köszönjük a lehetőséget és gratulálok a nézettségedhez :)
    A feliratkozók között Bettina Szombati néven találsz meg. (Vagy lehet Szombati Bettina, de a rókás kép tuti! :D )
    Az én kedvenc könyvem... jajjj, ez nehéz kérdés!
    Nem tudok választani a következők közül:
    Kim Holden: Bright Side
    Brittainy C. Cherry: Lebegés
    Anne L. Green: Törékeny Vonzerő
    Elle Kennedy: Off-Campus sorozat

    Email címem: bettina.szombati@gmail.com

    Legyen szép napod^^.

    @Niitaa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a gratulációt, a jelentkezésedet és a könyvtippeket. :)
      A Lebegés a polcomon várakozik türelmesen, tényleg nagyon jó lehet, mert eddig egyetlenegy negatív értékelést sem olvastam róla, ugyanígy a Brigth Side-ról sem.
      Mindegyiknek utánanézek, Anne könyvének is.
      A könyvek közül Elle Kennedy-sorozatát már olvastam és kedvenc lett mindkét kötet, várom a folytatást nagyon.
      További szép estét kívánok! :)

      Törlés
  7. Szia!
    Vorsi15 néven iratkoztam fel, a kedvenc könyvem amit mindig mindenkinek ajánlok, Laura Hillenbrand - Rendíthetetlen című könyve, a mail címem pedig v.orsi15(kukac)gmail.com
    Gratulálok a 30.000-hez, és köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet és a könyvtippet.
      Elolvastam a fülszöveget és a futásos témával nálam betalált, pedig az csak töredéke a történetnek, ahogy olvasom.
      Felveszem a listámra, köszi!
      További szép estét kívánok! :)

      Törlés
  8. Szia! :)
    Elsőnek is nagy gratula, és köszönjük a lehetőséget!❤
    Juhász Evelin néven követlek egy ideje már! :)
    Amit ajánlok Neked: Sarah Dessen-Figyelj rám!
    Számomra nagyon kedves az a könyv, a szívembe zártam!
    Az e-mail címem: manocska.j.e@gmail.com

    Szép Napot!❤
    @Coolynee

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága Evi!
      Köszönöm, hogy jelentkeztél, és hogy követsz (láttam ám a Molyos profilodon! :D)
      Köszi a könyvtippet, elolvastam a fülszöveget és jónak ígérkezik a könyv, felveszem a listámra.
      További szép estét kívánok! :* ❤

      Törlés
  9. Szia Juditom! ❤
    Örülök, hogy végre sikerült összehozni a játékot*-* Már nagyon vártam :)
    Vikcs néven vagyok feliratkozva már régóta, egy könyv, amit ajánlok.. hmm.. ez nehéz, hiszen már eddig is nagyon sokra rábeszéltelek, de legyen akkor A bronzlovas Paullina Simons-tól. Kicsit hosszú, úgy készülj, de szerintem tetszene neked. :)
    Email címem: csviktoria@yahoo.com

    Sok puszi ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Vikcs! :)

      Köszönöm, hogy játszol ❤ és hát igen, sokat kellett várni rá, de végre megcsináltam. :DDDDD A következő játékra remélhetőleg nem kell ennyit várni majd.
      Oh, A bronzlovas nagyon jónak ígérkező könyv!Imádom a vaskos köteteket!
      Puszillak :*

      Törlés
  10. Szia!

    Gratulálok a 30.000 látogatóhoz ^^
    Nagy Dorka/Dorina néven vagyok feliratkozva a blogodra :) Kettő könyvet is ajánlanék, megnéztem molyon, ott nem láttam, hogy jelölted volna olvottnak őket. Az egyik Leiner Laura Bábelje, a másik pedig az örök kedvencem Jennifer Niven: Veled minden hely ragyogó című könyv :)
    Email címem: dorka.csordas@gmail.com

    Köszönöm a lehetőséget,
    Dorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet és köszi a gratulációt! :)
      Leiner Laura engem a Bexi-sorozattal megvett magának, így a Bábel szépen felkerül a listámra (szerintem a könyvtárunkban meg is van). :)
      A másik könyvet pedig megjelenése óta kerülgetem, valószínűleg el fogom olvasni, köszönöm a tippjeidet! :)
      További szép estét kívánok!

      Törlés
  11. Kedves Pandalány!
    Flóra Fekete néven iratkoztam fel a blogra. Fábián Jankát, Jeffrey Archert nyugodt szívvel ajánlom. Utóbbitól a Párbajt olvastam, meg a Clifton-krónikákat, igaz, mindkettőnek hátra van még az utolsó része. Nagyon jó! Az email címem pedig floramarta@gmail.com.
    Köszönjük szépen a lehetőséget, további szép (és nem túl forró) nyarat!
    Flóra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm jelentkezésedet és a tippeket. :)
      Fábián Janka nevét ismerem (bár még nem olvastam tőle), de Jeffrey Archer neve eddig ismeretlen volt számomra, utánanézek a könyveinek, köszönöm!
      További szép estét kívánok! :)

      Törlés
  12. Szia Pandalány!
    Fruzsina Fejes néven iratkoztam fel.(fruzsina.f@citromail.hu)
    Jenifer Niventől a Veled minden hely ragyogót ajánlom.Én szoktam bőgni a könyveken de ez annyira fájt hogy nem ment.Legalábbis első olvasásra.
    Köszönöm szépen a játékot és gratulálok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet és a tippet. :)
      Váó, ehhez a könyvhöz akkor zsepit mindenképpen kell előkészítenem, mert én is "bőgős" típus vagyok. :D
      További szép estét kívánok és köszi!

      Törlés
  13. Szia!
    A moly.hu révén találtam oldaladra.Nagyon tetszik,tuti a borítókép.
    Gratulálok a 30.000 látogatóhoz.

    Katalin Széll néven iratkoztam fel ide.

    Én Jeffrey Archer:Clifton-krónikák 1-7 kötetét ajánlanám elolvasásra.2015-és2017 nyara közt olvastam el a hét kötetet.Ez a könyv Harry Clifton életét mutatja be a gyerekkorától kezdve egészen,mint befutott író.
    Hogyan talál rá a szerelem Emma Barringtonnal?
    Szerelem,ármánykodás,cselszövés,karrier építés jelenik meg a kötetek lapjain az olvasó számára a Barrington család/Barrington hajózási vállalat árnyékában.

    Email címem:katalin.szell@freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök,hogy jelentkeztél, köszönöm szépen és a tippet is és a gratulációt!
      A Jeffrey-sorozat semmi történet lehet, tüzetesebben utánanézek a köteteknek, köszi!
      További szép estét kívánok! :)

      Törlés
  14. 1. Adél Dani néven iratkoztam fel.

    2. Carina Bartsch-tól a Cseresznyepiros nyarat és annak folytatását a
    Türkizzöld telet ajánlanám. Az első szerelemről szól, emellett humoros, szarkasztikus, és a szereplők is szimpatikusak és valósághűek.

    3. Email címem: daniadelbrigitta@freemail.hu

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm jelentkezésedet és a tippet. :)
      Imádom az ilyen sztorikat, mindenképpen elolvasom a két könyvet, amit ajánlottál. :*
      További szép estét kívánok! :)

      Törlés
  15. Szia drága!

    1. Németh Barbyként találsz meg a feliratkozók között. ;)

    2. Nemrég volt alkalmam elolvasni a frissen megjelent Csendfolyót Brittainy C. Cherry írónőtől, szerintem nagyon tetszene neked. ;) És a sorozat többi része is. :) Én imádtam!

    3. Megtalálsz, ettől nem félek! <3 :D

    Pusszancs:
    your molytwin,
    Barby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia molytwin! :D

      Köszi, hogy jelentkeztél és a tippet is. :)
      Az első rész, a Lebegés már a polcomon vár és van egy olyan érzésem (így olvasatlanul is :P), hogy az egész sorozat ott lesz mellette, a Csendfolyóval együtt.
      Puszi :*

      Törlés
  16. Szia! :)
    Andi Rácz néven iratkoztam fel a blogodra.

    Könyvajánlóm: Colleen Hoover - Maybe ​Someday – Egy nap talán, Lakatos Levente - A ​tiltás gyönyöre és a A ​pillangók ébredése, Gillian Flynn - Holtodiglan Ezzek eddig a nagy kedvenc könyveim. :)

    Email címem: anda121313@gmail.com

    Köszönöm a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszi a jelentkezésedet, felírtalak. :)
      A könyvtippjeid közül mindegyiket olvastam és mindegyik kedvenc lett, szóval hasonló az ízlésünk. :D :D
      Legyen szép napod,
      Judit :)

      Törlés
  17. Szia Pandalány!
    K. A. Hikari névvel iratkoztam fel a blogodra, és Jessica Brockmole: Levelek Skye szigetéről c. könyvét ajánlanám. Nagyon szép szerelmi történet a háborús időkben, és úgy láttam még nem olvastad, de lehet elnéztem :D
    Az email cimem: kovacs.alexa99@gmail.com

    Köszönöm a játékot ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Alexa! :)

      Köszönöm, hogy jelentkeztél és a könyvtippet! :)
      Nem hallottam még erről a könyvről, utánanézek. :)

      További szép estét kívánok Neked!

      Törlés
  18. Szia! Azt szeretném megkérdezni, hogy hol tudok feliratkozni, mert sehol se találom. Előre is köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Jobb oldalon az oldalsávban, a Rendszeres olvasók fülnél tudsz feliratkozni a "Rendszeres olvasás" gombra kattintva. :)

      Törlés
  19. Szia Pandalány! :)
    Először is köszi a lehetőséget a nyereményjátékra! Vislóczki Dorina néven iratkoztam fel és sok kedvenc könyvem van, úgyhogy nem könnyű választani. :D (Néhányat úgy láttam te is olvastál, azt már nem ajánlom.) Akkor itt van néhány kedvenc kötet a sok közül: Ha fantasy akkor az Üvegtrón és a Pokoli szerkezetek sorozat, aztán az előttem szólókhoz hasonlóan ajánlom a Vámpírakadémiát, mert tényleg jó. Ha dráma akkor a Mielőtt megismertelek nagy kedvenc. Történelmi romantikusból pedig az Outlander az mindent visz. :D Remélem találsz köztük olyat,ami tetszik.
    Az email címem: doro0507@gmail.com
    Üdv, Dorina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm jelentkezésedet és a könyvtippeket. :)
      Az Üvegtrón sorozat csak úgy vonzza a tekintetet, a könyvtárban már kerülgettem, de el is fogom kezdeni. :) Mindegyik, amit felsoroltál, címről ismerős, de eddig csak a Mielőtt megismertelek könyvet olvastam közülük, ami nagyon nagy kedvencem lett. ♥ És az Outlander vaskos kötetei is tetszenek.
      Köszi a sok tippet!
      További szép estét kívánok!

      Törlés
  20. Szia! (:
    Köszönjük szépen a lehetőséget, csodálatosak ezek a nyeremények! Személy szerint imádom a könyvjelzőket, főleg az ilyen különlegeseket! (:
    Lonette néven vagyok feliratkozva a blogodra. Nagyon tudom ajánlani a L.M.Montgomery könyveket, szerintem mindegyik korosztály számára élvezhetőek. Illetve ha szereted a disztópiákat, és nem riadsz meg a zombiktól sem, akkor érdemes elolvasnod Kemese Fanni: Pippa Kenn c. sorozatát, garantáltan függőséget okoz!
    Email címem: csenge.vecsey@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet, örülök, hogy tetszenek a könyvjelzők. :)
      Én is imádom őket!
      Ó, ő írta az Anne Shirley-történeteket, amit imádtam nézni, és sorra kerül az olvasásuk is. ♥
      Zombik?Hmm, erre még fel kell készülnöm, bár a Mechanikus London regényben már kaptam belőlük ízelítőt. :D Köszi a tippeket!
      Sok sikert a játékban!

      Törlés
  21. Szia!
    Vanessza Varga néven iratkoztam fel a blogodra. A legutóbbi nagy kedvencem Neil Abramson tollából származik, a Ki ​nem mondott szavak. Nagyon megindító és érzésekben gazdag könyv, bátran ajánlom mindenkinek, mert tényleg csodálatos.
    Email címem: vanessza019@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet és a könyvtippet.
      Az állatokról, illetve az emberrel való kapcsolatukról szóló könyveket, filmeket nagyon szeretem, úgyhogy ez is felkerül a listámra. Köszi! :)
      Sok sikert a játékban! :)

      Törlés
  22. Szia!
    Köszönöm ezt a lehetőséget! Szépségesek a könyvjelzők! :)
    Alexandra Kiss néven iratkoztam fel a blogodra.
    A könyv, amit ajánlanék neked pedig nem más mint a: Sarah Addison Allen: A barackfa titka. Az írónőtől egyébként bármelyik könyvét szívesen ajánlom.
    Email címem szandiykiss@gmail.com
    Még egyszer köszönöm a lehetőséget! Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszenek a nyeremények, köszönöm jelentkezésedet és a tippet. Ezt a könyvet borítóról már ismerem, de közelebbről is szemügyre veszem. Köszi a tippet! :)
      Sok sikert a játékban!

      Törlés
  23. Halihó kedves Pandalány :)
    Ha minden igaz Anna Dóra Mentő néven követem a blogodat ^^
    Nekem most hatalmas kedvencem lett Matthew Quick - Boy21 c. könyve, még életemben nem olvastam újra könyvet, de úgy tűnik ennek az írónak sikerül most már erre is rávennie *.* Hátha neked is megtetszik! :)
    Az e-mail címem: mentoanni@gmail.com

    S nem mellesleg imádnivaló a blogod, nagyon szép minden téren ♡
    Puszi,
    Anna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali Anna!

      Köszi a jelentkezésedet és a könyvtippet! :)
      Tőle olvastam a Napos oldalt, így érdekel ez a regénye is, a borítója nagyon impozáns. :) Tényleg még sosem olvastál újra könyvet? :O Ez hogyan lehetséges????

      Oh, köszönöm kedves szavaidat, örülök, hogy tetszik! :*
      Sok sikert a játékhoz! :)

      Törlés
  24. Sziaa! :) Kedves tőled ez a játék és nagyon Moly- barát!! :D
    (Köszi,hogy nincs köze a fb- hoz.)

    1. ) Kiss Erika Tiera néven vagyok fent. :)

    2. ) A friss olvasásaim közül, Camilla Läckberg: Jéghercegnő - t ajánlanám! Nekem nagyon bejött. :)

    3. ) Az emailek pedig : kiss.e9300@hotmail.com / k.erokka93@gmail.com

    További szép napot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszik a játék, köszönöm jelentkezésedet. :)
      Köszi a tippet, utánanézek (ismerős a címe).
      Sok sikert kívánok a játékhoz!

      Törlés
  25. Szia!
    Erika Váradi néven iratkoztam fel a blogra, és Melina Marchetta Jellicoe Road című könyvét szeretném ajánlani, ami nekem hatalmas kedvenc lett idén.
    E-mail címem: eryka93@freemail.hu
    Egy ideje már követem a blogot, gratulálok a sok látogatáshoz, és köszönet a nyereményjátékért! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm jelentkezésedet és hogy figyelemmel kísérsz. :)
      Ez a szép borító már többször szembejött velem, mindenképpen utánanézek, köszi!
      Sok sikert a játékhoz! :)

      Törlés
  26. Szia!
    BEvallom most fedeztem fel először a blogot, viszont nagyon megtetszett. A jövőben remélem majd még a bloggal tarthatok.
    Feliratkoztam, mandi12 néven találsz meg :))
    Én a Vámpírakadémia sorozatot ajénlom, az első rész tényleg nem túl jó, viszont a sorozat színvonala folyamatosan megy felfelé a kötetekkel :DD
    illetve ez lenne a g-mailem: laura.mandula@gmail.com

    :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm jelentkezésedet, örülök, hogy rátaláltál a blogra és remélem a jövőben is velem tartasz. :)
      Köszönöm a tippet is, utánanézek. :)
      Sok sikert kívánok a játékhoz:
      Judit

      Törlés
  27. Szia :)
    Petra Földes néven találhatsz meg az olvasók között, egyébként nagyon szuper a blog. Az idei év kedvenc könyvem Julie Buxbaum: Három dolgot mondj című műve. Az e-mail címem: luxnovell@gmail.com
    Köszönöm, hogy részt vehetek a játékon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, hogy jelentkeztél a játékra és örülök, hogy tetszik a blog. :*
      Köszi a tippet, ezt a könyvet úgy érzem, el kell olvasnom rövidesen! :)
      Sok sikert kívánok a játékhoz!
      Judit

      Törlés
  28. Szia!
    Kamilla Panczel néven jelentkeztem, meg is találsz a rendszeres olvasó között. :)
    Az email címem: kamilla.panczel@gmail.com
    És ami nekem nagyon elnyerte a tetszésemet idén, az a Három dolgot mondj című könyv. :) Szerintem neked is tetszene. :)
    Köszönöm a játékot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, hogy jelentkeztél a játékra és köszönöm a tippet. Úgy látom, ez a könyv nagyon népszerű. :D Még idén elolvasom!
      Sok sikert kívánok a játékhoz!
      Judit

      Törlés
  29. Szia! :)
    Feliratkoztam, Alexandra névvel.
    Az e-mail címem: szanditm@gmail.com
    Az egyik kedvenc könyvem, amit ajánlok neked, ha még nem olvastad: Elle Kennedy - Az üzlet :)
    Köszönöm a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, hogy jelentkeztél a játékra. :)
      Köszi a tippet, ezt a könyvet már olvastam (és a folytatását is), nekem is nagy kedvencem lett, az idei évem eddigi talán legnagyobb felfedezése.
      Sok sikert kívánok a játékhoz:
      Judit

      Törlés
  30. Szia!
    Először is gratulálok a nézettséghez és köszönöm a lehetőseget, hogy játszhatok!
    A blogodra Lili Dallosként iratkoztam fel.
    Az egyik legkedvencebb könyvemet, Csendes Nóra: Zápor utcáját javasolnám neked. Egy két szalon futó romantikus történet, amelynek egyik szála a múltban a másik a jelenben játszódik. Egy viszonylag könnyed olvasmány.
    Email címem: dallos.lili.dora@gmail.com
    Még egyszer köszönöm a lehetőséget!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a gratulációt és jelentkezésedet a játékra. :)
      Köszi a tippet, felveszem a listámra a könyvet, nagyon jónak tűnik, kedvelem az ilyen történeteket.
      Sok sikert kívánok a játékhoz:
      Judit

      Törlés
  31. Szia @Pandalány! :)
    JUDIT VARGA néven iratkoztam fel az oldalra! :) Végigböngésztem a molyos adatlapodon az olvasott könyveidet, és arra az elhatározásra jutottam, hogy nehéz neked könyvet ajánlani, mivel olyan sokat olvastál már. (Ráadásul olyanokat, amiket én is..)
    J. A. Redmerski: A soha határa című könyvet ajánlottam volna - de olvastad. Gondoltam, ajánlom a folytatását - már olvastad. Aztán arra jutottam, hogy elolvashatnád Colleen Hoover: Hopeless – Reménytelen című könyvet - de már kipipáltad. Rögtön kerestem a folytatását az olvasásaid között, de nem találtam. Azt viszont nem szeretném ajánlani neked :) (én a két könyv között kevés időt hagytam, így nem volt olyan jó olvasni, így csak 4-es értékelést adtam, így mást akartam neked ajánlani :D)
    Így tovább mentem: Heti csaj, Második esély pasi.. Gyorsan elhadarom..
    De végül találtam egy nem túl vidám, de annál jobb könyvet, amit neked ajánlok: Lisa Genova: Megmaradt Alice-nek
    Alig várom az értékelésed! (feltéve, ha elolvasod)
    Köszönöm, hogy belemerülhettem az olvasmánylistádba, és ezáltal felidéztem egy csomó jó könyvet! :)
    Email címem: varga.judit0729@gmail.com
    Üdvözlettel: Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves druszám! :)
      Köszönöm, hogy jelentkeztél a játékra.
      Úgy látszik, hasonló az ízlésünk könyvek terén. :D Köszönöm a könyvtippet, felvettem a listámra, el fogom olvasni, csak idő kérdése. :D Aranyos vagy, hogy még a molyos olvasmánylistámat is átböngészted és így ajánlottál könyvet. :)
      Sok sikert kívánok a játékhoz:
      Judit

      Törlés
  32. Szia! Merci Levai neven vagyok a blogod olvadoja. Nagyon ajanlom neked Katja Milay: Nyugalom tengere cimu konyvet, egyszeruen imadom, a legcsodasabb konyv amit valaha olvastam. Email: levaimerci@gmail.com :)

    (Esetleg megkerdezhetnem, hogy a konyvjelzok maguk honnan vannak? Nem bizom a szerencsemben, hogy esetleg megnyerem valamelyiket, de nagyon tetszenek, es ha nem nyernek, szeretnem oket megvenni :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm jelentkezésedet és a könyvtippet.
      Valóban csodálatos és szép történet a Nyugalom tengere, olvastam már és nagyon tetszett. :)

      A könyvjelzőket az Aliexpress weboldalról rendeltem, ott megtalálod őket. :)

      Sok sikert a játékhoz:
      Judit

      Törlés
  33. Szia! Kovács Panni néven iratkoztam fel az email címem panni.2.kovacs@gmail.com. A kedvenc könyvem pedig amit csak ajánlani tudom Shara j. Maas Üvegtrón de a Tüskék rózsák udvara könyve is nagyon jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, hogy jelentkeztél a játékra és köszi a két tippet is. Az elsőt még nem olvastam, de már sok jót hallottam róla, felveszem a listámra, a második könyvet viszont már igen és tetszett. :)
      Sok sikert kívánok a játékhoz,
      Judit

      Törlés
    2. Szia! Anett Fresli néven iratkoztam fel, az e-mail címem anett.fresli@gmail.com . Abszolút kedvencem Sarah J Maas: Üvegtrón című könyve, a sorozatból eddig a 3. Rész tetszett a legjobban, letehetetlen. Másik nagy kedvencem Colleen Houck: A tigris átka, és furcsa módon itt is a 3. tetszett eddig a legjobban. Még nem írtál róla értékelést, szóval remélem még nem olvastad és tudtam ajánlani valami igazán klasszat. :) Köszönöm a lehetőséget

      Törlés
    3. Szia!
      Köszönöm jelentkezésedet. :)
      Köszi a két könyvtippet, egyiket sem olvastam még, jól gondoltad.
      Az Üvegtrónról más sok jót hallottam, a másikról viszont eddig még sosem hallottam, utánanézek.
      Sok sikert kívánok a játékhoz:
      Judit :)

      Törlés
  34. Szia!
    Ágnes Megyeri néven követlek, címem: treee55@gmail.com
    Én a Vörös betűkkel (Anne Bishop) és a Calderon, avagy hullajelölt kerestetik (On Sai) könyveket ajánlanám elolvasásra, mindegyik letehetetlen :)
    Köszönöm szépen a játékot!

    Üdv: Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm jelentkezésedet a játékra. :)
      Köszi a két könyvtippet, nem olvastam még őket, utánanézek, milyen könyvek.
      Sok sikert kívánok a játékhoz:
      Judit :)

      Törlés
  35. Szia!
    Csodaszépek ezek a könyvjelzők. *.*
    Helie néven követlek. E-mail: helielinns@gmail.com
    Rengeteg könyvet szeretek, jelenlegi kedvenceim Julia Quinn összes eddig általam olvasott regénye, de ha csak egyett választhatnék akkor a Bridgerton sorozatból Mr.Bridgerton csábítását mondanám. :)
    Köszönöm szépen a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm jelentkezésedet a játékra, örülök, hogy tetszenek a könyvjelzők. :)
      Köszi a könyvtippet, nem olvastam még tőle, de ismerős az írónő neve.
      Sok sikert kívánok a játékhoz:
      Judit :)

      Törlés
  36. Kedves Pandalány!

    Nyitrai Orsolya néven vagyok feliratkozva. Julia Quinn: Hogyan fogjunk örökösnőt című könyvét ajánlanám. Egy kihívás miatt olvastam el, amit egyáltalán nem bánok, mert annak ellenére, hogy romantikus történet, egyben nagyon szórakoztató is. Sajnos a folytatása meg se közelíti az első színvonalát. Az e-mail címem: onyitrai[kukac]gmail[pont]com.

    Köszönöm a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm jelentkezésedet a játékra. :)
      Az ő nevével már többször találkoztam, de nem olvastam még könyvét. Köszi a tippet, szerintem fogok olvasni tőle és akkor ezzel a könyvével kezdem. :)
      Sok sikert a játékhoz!

      Törlés
  37. Szabó Adrienn néven vagyok feliratkozva :)

    Kedvenc könyvem: Jay Crownover - Rule Ezt egyszer mindenkinek el kellene olvasnia! ;) Véletlenül akadtam erre a könyvre :)
    e-mail címem: adrykacska@gmail.com
    köszönöm a játékot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Adri! :)
      Köszi, hogy jelentkeztél a játékra.
      Ó, erről a könyvről már sok jót hallottam, felvettem a listámra. :D
      Legyen szép napod:
      Judit :)

      Törlés
  38. Szia!
    Gratulálok a kerek számhoz! :)
    A blogodat kritta Könyvlelő néven követem és Borsa Brown-tól Az Arab sorozatot ajánlanám.
    e-mail: molyolda@citromail.hu
    További sikeres blogolást kívánok! Kriszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a gratulációt és a jelentkezésedet. :)
      A könyvtippet szintén, nagyon népszerű könyvsorozat, címről már ismerem.
      Sok sikert a játékhoz! :)

      Törlés
  39. Szia! :) Feliratkoztam Ágika néven, email címem: vighagika@gmail.com
    Én ajánlanám neked Aurora Rose Reynolds November előtt c. könyvét, mert én ezt olvastam utoljára, és bár klisékben cseppet gazdag, mégis kellemes kikapcsolódást nyújt egy-egy estére. :)
    Köszönöm a lehetőséget, további jó blogolást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm jelentkezésedet. :)
      Olyan ismerős a címe a könyvnek, amit ajánlottál, szerintem már láttam valahol. Köszi a tippet!
      Sok sikert kívánok a játékhoz! :)

      Törlés
  40. Szia Pandalány! Gabriella Izsák néven iratkoztam fel, mint követő :)
    A közelmúlt olvasmányai közül mindenképp Jodi Picoult Apró csodák című könyvét ajánlanám, nagyon érdekes olvasmány.
    Az e-mail címem: izsak.gabica@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm jelentkezésedet és a könyvtippet. :)
      Sok jót hallottam már erről a könyvről, felvettem a listámra, köszönöm szépen! :)
      Sok sikert a játékhoz:
      Judit

      Törlés
  41. Szia, Pandalány! :)
    Köszönöm a lehetőséget, nagyon szépek a könyvjelzők! :)
    A blogot Viktória Takács néven követem, a könyv pedig, amit ajánlanék, az Brittany C. Cherrytől a Csendfolyó.
    Az e-mail címem: ciaovixi@gmail.com
    Legyen szép napod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm jelentkezésedet, örülök, hogy tetszenek a könyvjelzők. :)
      Köszi a könyvtippet, nagyon jónak ígérkező könyv. Az első rész, a Lebegés már a polcomon vár és ha tetszett, tutira folytatom a sorozatot.
      Sok szerencsét a játékhoz,
      Judit :)

      Törlés
  42. Szia!
    Bako Naomi néven vagyok a blogod olvasója.

    A könyv,amit bárkinek bármikor ajánlok az L.I.Lázár:Rejtőző kavicsok. :)

    Az e-mailem:bako.naomi12@gmail.com

    Köszi a játékot!(És remélhetőleg a nyereményt is ...:) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésedet a játékra, és a könyvtippet is, utánanézek.
      Sok sikert kívánok:
      Judit :)

      Törlés
  43. Szia!
    Orbán Erzsébet néven követlek, bár néha Elhaym néven jelzi ki.

    elhaym.silverberg@gmail.com

    Michael J. Sullivantől a Riyria krónikákat ajánlanám. Vicces, megható, tele imádnivaló szereplőkkel, váratlan fordulattal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, hogy jelentkeztél És a könyvtippet is, nem hallottam még erről a kötetről.
      További szép estét:
      Judit :)

      Törlés