2017. augusztus 7., hétfő

Csak még egy könyvet! - augusztus

Augusztusban az egyik kedvenc műfajomé lesz a főszerep Vikivel (Könyvmánia blog) közös rovatunkban, ami nem más, mint a pszicho thriller. Tudom, kissé furán hangzik, hogy ez kedvenc műfaj lenne, de valahogy vonzanak engem az olyan feszült, izgalmas regények, amik ebbe a kategóriába sorolhatók. Miért jó ilyet olvasni? Szeretem azt az izgalmat, feszültséget, ami ezekből a történetekből árad. Nem úgy izgalmas, mint egy kalandregény, hanem körüllengi egyfajta sötétség és a félelem. Eddig egyébként nálam a Holtodiglan viszi a prímet, illetve a Zárt ajtók mögött, de szeretném ebben a hónapban bővíteni a listát. Az alábbi könyvek közül fogok választani Kathryn Croft regényeibőlvagy mindhármat elolvasom, meglátjuk: 


Vikinek újdonság lesz ez a műfaj, és nagyon kíváncsi vagyok, hogyan fog neki tetszeni. Szerintem ígéretes könyvet választott, azt én is kinéztem és valamikor majd sorra kerítem. Itt elolvashatjátok, hogy melyik lett nála a kiszemelt könyv augusztusra. :)

Találkozunk szeptemberben! :) (ezt nagyon fura leírni így, a legnagyobb hőség közepén :D)

Az augusztusi "teljesítésemet" itt olvashatjátok (kattints a képre):

http://pandalanyolvas.blogspot.hu/2017/09/kathryn-croft-lany-akinek-nincs-multja.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése