2017. augusztus 4., péntek

Vágy-trilógia I.


Kíváncsian vártam Meghan March bemutatkozó, Vágy és hatalom című regényét, mely a Vágy-trilógia első kötete. Régen olvastam már erotikus regényt, és jó választásnak tűnt ez a könyv.

Nagyon szépen köszönöm a recenziós példányt az Álomgyár Kiadónak!


A történetről röviden
Főszereplőnk Holly, aki egy fiatal nő, aki keresi a helyét a zenei világban, country énekesnő szeretni lenni. Ehhez egy igazi country szupersztár barátnőjét játssza éppen, JC Hughes-ét, így talán sikerül előbbre jutnia és megvalósítani az álmait. Ezen felül megnyert egy tehetségkutató műsort, mely megalapozta a pályáját, koncertezik, turnéra készül a bandájával. Előbbre lépni nem könnyű még így sem, és ehhez a JC-hez kötődő szerződése sem segítség. Főleg, hogy a következő lépés az eljegyzés lesz a lemezkiadó előírása szerint, pontosan Szilveszter estéjén. Hollynak nagyon elege lesz az egészből, nyugalomra vágyik és egy egyéjszakás kalandra. Ezért lemegy a szálloda bárjába, ahol összeismerkedik egy titokzatos idegennel…


"Nekem csak az álmaim maradtak, és ezeket senki kedvéért nem vagyok hajlandó feladni."

Kétségtelen, hogy mennyire izzott a levegő első pillanattól fogva Holly és a titokzatos férfi, Creighton között. A bárban a többi férfinak esélye sem volt vele szemben. A szenvedély, a tűz, a feszültség szinte tapintható volt az egész történetben. Creighton igazi macsó, jól néz ki és tudja is magáról. Számomra egyedül a szókimondó dumája volt, ami miatt kicsit sem lett vonzó. Néhol egészen közönségesnek mondanám a szövegét, és nem mindig értettem, hogy Holly pontosan miért van annyira oda ezért a férfiért. Ez azonban nem vette el a kedvemet a folytatástól és kíváncsi vagyok, mi történik velük a következő kötetben.

A könyv alapötlete, a cselekmény érdekes volt és vitt magával, azonban az erotikus, szenvedélyes részeken még lenne mit csiszolni stílus szempontjából. Oké tudom, az írónő bemutatásában figyelmeztetik az olvasót, hogy erre számítson (225.oldal), de nekem akkor is sok volt.  Azt nem mondhatom, hogy nem tetszett a könyv, mert ez nem igaz, egyszerűen csak néhol már besokalltam Creighton szövegétől. :D

"Kitűnő hadvezér lettem volna.
Meglátom.
Akarom.
Meghódítom.
Megtartom."

Holly egy olyan karakter, akinek lehet drukkolni, és szerintem jó döntést hozott a könyv végén. Nem feltétlen értettem egyet minden mondatával, de mégis szimpatikus volt. Tetszett a zenei iránti elhivatottsága és azok a részek, ahol egy szál gitárral a kezében dalokat írt. Örülök, hogy nemcsak a szexualitásról szólt a regény.  Mivel elég rövid a könyv, így sok mindent nem fejtett ki az írónő, de egy első regény esetében nem feltétlen baj. Szerintem, legalábbis remélem, hogy a másik két kötetben még nagyon szerepet kap a zene és a koncertek világa.

Mivel egy trilógiáról van szó, így ez szerintem egy összességében jól sikerült kezdet lett, érdekel a folytatás. A borító és a fülszöveg által sugallt szenvedélyt teljes mértékben megkaptam, és pont olyan a fülszöveg, mint maga a könyv.
A trilógia kötetei stílusosan passzolnak egymáshoz, csodás borítót tervezett nekik a kiadó, íme:



Képek forrása: saját, favim.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése