2017. június 1., csütörtök

Csak még egy könyvet! - június


Előző hónapban indítottunk @vikcs mollyal (Könyvmánia blog) egy közös blogos projektet, aminek a keretén belül hónapról hónapra számunka új, eddig ismeretlen területre merészkedünk, kipróbálunk új műfajokat, témákat, amikről eddig keveset vagy semmit sem olvastunk. Az indulás hónapjában, májusban a pszicho thriller volt terítéken, ami igazából hozzám közel állt olyan szempontból, hogy nem most olvastam először ebben a műfajban. Nálam eddig a Holtodiglan és a Zárt ajtók mögött vezeti a listát ebben a műfajban, a most olvasott A víz mélyén kötet sajnos nem hozta azt a feszültséget és szintet, amit vártam, inkább kriminek mondanám a regényt.

Júniusban egy számomra teljesen vadonatúj műfaj lesz porondon, Vikivel a high fantasyt választottuk ki erre a hónapra. Egyelőre egy könyvet választottam ki, ami ide sorolható, ez pedig nem más, mint a sokak által ismert és szeretett Tüskék és rózsák udvara című regény, ami egy egész sorozat első kötete. Előjegyeztem a könyvtárban, így amint hozzájutok, elolvasom.


Nagyon kíváncsian várom, hogy vajon mennyire fog nekem ez a világ tetszeni, hiszen fantasyban egyedül a Harry Potter-sorozatot tudom alapul venni, mást nem olvastam innen. A HP-t egyébként imádom, a Potter-generációhoz tartozom, és így optimistán állok ehhez a könyvhöz is. Meglátjuk, hamarosan kiderül, mennyire fog tetszeni!
Aki már olvasta, nyugodtan írjon egy kommentet, hogyan tetszett neki. :)

Viki júniusi fantasy választását itt találjátok, ő már jóval jártasabb ebben a világban, mint én

A júniusi "teljesítésem" (kattints a képre):

http://pandalanyolvas.blogspot.hu/2017/07/tuskek-es-rozsak-udvara.html
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése