2015. november 21., szombat

Három szívemcsücske olvasmány

Csodák ideje

Milyen gyöngyszemre bukkantam a könyvtárban! :)

Ez a könyv gyönyörű szép, kívül-belül. A borító és fülszöveg által ígért csoda valóban benne van ebben a kis vékony, 180 oldalas könyvben. Igazán szép történet. Soha ne kelljen olyan nehéz helyzetbe kerülnünk, mint a két főhősnek és elhagynunk hazánkat, az otthonunkat, mindent hátrahagyva. A küzdeni akarás, a soha el nem múló remény és a világ jóságába vetett hit végigkíséri történetüket, megható befejezéssel.Milyen gyöngyszemre bukkantam a könyvtárban! :)

Ez a könyv gyönyörű szép, kívül-belül. A borító és fülszöveg által ígért csoda valóban benne van ebben a kis vékony, 180 oldalas könyvben. Igazán szép történet. Soha ne kelljen olyan nehéz helyzetbe kerülnünk, mint a két főhősnek és elhagynunk hazánkat, az otthonunkat, mindent hátrahagyva. A küzdeni akarás, a soha el nem múló remény és a világ jóságába vetett hit végigkíséri történetüket, megható befejezéssel.



Örökké nyár lesz



Nagyon megszerettem a Nyár-trilógiát és a befejező rész is kedvenc lett. Pontosan úgy történt minden, ahogy vártam, de ettől függetlenül jó olvasmány, gyorsan végeztem vele, mert egyszerűen képtelen voltam letenni a könyvet. Bellyt és a fiukat is kedveltem végig. Örülök, hogy nem okozott csalódást a befejezés sem. Mindhárom kötet elhozta a nyarat ebbe a szomorkás őszi időbe és totál kizökkentett a valóságból. Az ilyen könyveket szeretem legjobban. Szívemcsücske lett ez a könyvsorozat. Kiemelném a könyvek borítóját, mindegyik gyönyörű kívül-belül.







Haatchi és Kicsi Pé



Fantasztikus könyv az igaz szeretetről, barátságról,reményről és a küzdeni akarásról. Hihetetlen, hogy egy ilyen kicsi fiú és egy szörnyűségeket átélt kutyus mekkora támasza lehet egymásnak. Imádnivaló kissrác lehet Owen, és Haatchi pedig jámbor kutyus.

Nem lehet ezt a könyvet könnyek nélkül végigolvasni, legalábbis szerintem képtelenség. Főként nyilván azért is, mert igaz történet, a valóság.

Kiemelném a borító szépségét, szerintem 
imádnivaló.





Képek forrása: saját 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése