2015. november 18., szerda

Hétvégi olvasmányok

Schäffer Erzsébet: A kifutófiú szerelme


Ó, hogy ez a könyv mennyire kedves és aranyos!Régóta kerülgettem már a könyvesboltban és végül a könyvtárból sikerült beszereznem. Olyan kis kedves könyvnek tűnt, illetve a címe tűnt ki nekem as tömegből. Több különálló történetet foglal magába, pontosabban sok-sok kis szösszenetet, emlékképeket az írónő életéből.


Olyan volt elolvasni ezt a vékony kis könyvecskét, mintha az írónő családi fotóalbumát nézegetném. Mindegyik kép megelevenítette a hozzá írt történetet, fantasztikus érzés volt olvasni. Szívmelengető, azt hiszem ez a legjobb szó rá. A rövid történetek közül jó pár kedvencem lett, megmosolyogtattak és eszembe juttattak olyan pillanatokat az életemből, amik hasonlóak voltak az adott történethez. Annyira kellenek az ilyen könyvek, mint a falat kenyér. Mai, rohanó világunkban meg kell állni olykor és visszatekinteni a múltunkra, életünk momentumaira, és kicsit elgondolkozni, hogy milyen is volt. Megélni a pillanatot, ez nagyon fontos. Olyan volt olvasni ezt a kívülről is nagyon megkapó könyvet, mintha bebugyolálnám magam egy meleg takaróba: finom, puha, és nem akarod, hogy elmúljon a varázslat.
 
 
Cecelia Ahern: Évről évre

Meglepődtem, amikor a webshopban letöltés után láttam, hogy csupán 12 oldal!Mennyi?!Csupán 12 oldal Karácsony?Én nem erre készültem…Legalább 100 oldalra számítottam, gőzölgő tea mellett szerettem volna belemélyedni a karácsonyi hangulatba, fahéjillattal és csilingeléssel. Na jó, ez egy kicsit szentimentális mondatra sikerült, de tényleg így van. Segített ráhangolódni a közelgő ünnepre és ez sikerült is, de többet akartam olvasni róla.

Ugyanakkor ez a 12 rövidke oldal nagyon aranyos, kedves volt és egy kicsit más szemszögbe helyezte az év legszebb ünnepét. Tündéri kis szösszenet volt, még el tudtam volna ezt olvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése