2017. május 9., kedd

Elle Kennedy: Az üzlet

Végre ismét olvastam a Könyvmolyképző Kiadótól!

Úgy örülök, mert már hiányzott ez a stílus és a kiadó. Ráadásul egy nagyon jó történet részese lehettem Elle Kennedy által, akinek Az üzlet című regényét nemrég kikölcsönöztem a könyvtárból. Sajnos tovább tartott az olvasás, mint terveztem, mert elég zsúfoltak a napjaim, de legalább annál tovább tartott az élmény. Mert ez a regény tényleg élmény, izgalmas és fordulatos, szenvedélyes.

A történet

A regény két főhőse Hannah és Garrett, két egymástól távol álló személyiség, azonban a köztük kialakuló, eleinte csak „munkakapcsolat” egy idő után átalakul valami teljesen mássá. Garrettnek segítségre van szükséges a tanulásban, mert ha rossz jegyeket produkál az egyetemen, akkor kiteszi az edző a hokicsapatból. A hoki azonban szent és sérthetetlen, a fiú álomsportja és imádja. Szóval nincs mit tenni, segítséget kell kérnie a jó tanuló Hannahtól. És hogy a lány ezért a segítségért mit kap cserébe? Kezdésnek egy hamarosan megvalósuló randit Justintól, a kiszemelt sráctól, de ennél sokkal többet is…


Nagyon jó, olvasmányos történetről van szó, csak úgy faltam az oldalakat, kattogott rajta az agyam. A szereplőket igazán megszerettem, leginkább persze a két főhőst, Hannaht és Garrettet. Imádom az egyetemen játszódó történeteket, amikor a szereplők egyszerre sok dolgot csinálnak: tanulás, órák, sport, külön órák, bulizás. Az egész történet pezseg, sodorja magával az embert és nem hagy nyugodni. És természetesen mi más lehetne a történet fő attrakciója, mint a szerelem és a szenvedély. Még mindig nem unalmas ez a sztori, még mindig ki lehet belőle hozni egy olyan regényt, ami viszi magával az olvasót, hiába sejthető és várható a befejezés. Klasszikus „jó kislány-rosszfiú egymásba szeret” történet, szerintem ezzel nem árultam el nagy titkot, a fülszöveg is sokat sejtető.


"Hogy a francba fogom meggyőzni, hogy nem akarok vele lenni, amikor még saját magamat sem sikerül?"

Hannah – a lány, aki kerüli a féktelen bulizást, tanul és dolgozik, kiváló jegyeket szerez. Van néhány fontos személy az életében (a családján kívül), de nehezen lehet a bizalmába férkőzni, a múltját övező szomorúság miatt. Imád énekelni és épp egy produkcióra készül, amivel a karrierje kezdetét veheti és felfigyelhetnek rá.

Garrett – a hokicsapat kapitánya, akiért a suli lányainak legalább a fele odavan. :D Jóképű, szexis és hát na, ő a csapatkapitány az egyetemi csapatban, kinek ne lenne vonzó!? Egy igazán férfias sportot űz, népszerű srác, sok ismerőssel, haverral és barátokkal. Lazasága és szókimondása által sikerül megpuhítani Hannaht és a lány végül meg tud nyílni neki.

A történet egyik legfontosabb momentuma a jéghoki

Nagyon szenvedélyes történet, igazán bele tudtam magam élni. Imádtam Hannah és Garrett élcelődéseit, a frappáns párbeszédeket és csipkelődésüket. Jókat kacagtam bizonyos részeknél, sokszor pedig nagyokat pislogtam, hogy mi is történik és összeszorult a szívem. A könyv erőssége leginkább a párbeszédek és a szenvedély. Elképesztően izzik Hannah és Garrett között a levegő, és ez annyira elevenné teszi az egész könyvet, a fejemben éltek mindketten akkor is, ha épp nem olvastam a könyvet. A KMK zseniálisan ért ahhoz, hogy elhozzon nekünk ilyen történeteket, és képtelenség megunni ezt a témát. Imádom!

Nagyon tetszett az, ahogyan Garrett lebontotta azokat a falakat, amiket Hannah maga köré épített és elérte, hogy megbízzon benne a lány. Hosszú utat jár be mindkét karakter, de kiderül mindegyikőjük életének az a momentuma, aminek a feldolgozása nélkül nem tudnak továbblépni.

"– Mit kell ezen átgondolni? Kellek neked, vagy sem? Nem olyan nehéz kérdés."


Komoly témát feszeget a könyv, és mindezt az írónőnek sikerült olyan módon leírnia, amitől mégis lebilincselő és magával ragadó történetet tudott alkotni. Minél többet olvas az ember a nőkkel szembeni erőszakról, annál inkább át tudja érezni e nők fájdalmát. Ugyanakkor mégsem tette az egész könyvet szomorúvá és nem nyomasztott olvasás közben. 
Tudomásom szerint hamarosan érkezik a sorozat következő kötete és sok könyvmollyal együtt én is nagyon kíváncsian várom, hogyan tovább!

Csak ajánlani tudom ezt a regényt, ha valami igazán szenvedélyes, eredeti történetre vágytok, és esetleg még a sportot is szeretitek! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése