2017. március 8., szerda

Egy kis asszociációs játék


Egy nagyon klassz ötlettel rukkolt elő @FairyDust , a Miss Readers bloggerinája, aki többek között engem is játékra invitált. Az alábbi gifeket megnézve le kellett írnom, hogy melyik könyv vagy könyvekhez kapcsolódó dolog jut eszembe azonnal. Lássuk a listát!




#1. Büszkeség és balítélet – szülinapomra kaptam, csak pupilláztam, annyira gyönyörű!Minden ember polcára kell valamelyik kiadása, szerintem örök darab, igazi klasszikus. Nekem ez a borító tetszik a legjobban, ez a legszebb hozzá. Egyszerű és elegáns. Tökéletes!ráadásul a könyvben olyan szépek az oldalak. Nem a hagyományos fent vagy lent oldalszámozású, hanem az oldal szélén, lejjebb van a számozás minden oldalon. Imádom!
Nézzétek csak:





#2. A szenvedéllyel fűtött Szigor-sorozat olvasása közben simán vágok ilyen képet, nagyon meglepő jelenetek váltják egymást mindegyik kötetben. Nálam ez a gif pozitívat jelent, bár első ránézésre akár nem tetszést is fejezhetne ki.





#3. Az Emily Snow Elemésztve kötet olvasása közben fogtam a fejem rendesen, mint a fenti gifen ez a kis tündéri pandamaci (a kedvenc állatom ♥). Annyira erőltetett volt sokszor, sajnos csalódás volt az a regény számomra.




#4. Pontosan így éreztem magam, mint Aranyhaj, amikor belemélyedtem Stephanie Perkins Isla és a hepiend című regényébe. Annyira örültem, hogy nem okoz csalódást és pontosan olyan kedvenc lett számomra, mint az Anna-könyv. Imádtam minden sorát, és méltó lezárása lett a sorozatnak. Újraolvasós lesz. A könyvről szóló értékelésemet itt olvashatjátok.





#5. Erről a gifről egyértelműen Jojo Moyes Mielőtt megismertelek regénye jutott eszembe. Az utolsó oldalait a könnyeimtől alig látva olvastam el. És az a levél a végén, oh istenem!Zsepit elő! Erről a gyönyörű regényről itt írtam.



Köszönöm a lehetőséget és a figyelmeteket, további szép napot kívánok mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése