2016. május 3., kedd

Dorothy Blog Award ♥


Szép napot mindenkinek!


Nagyon kedves molytársamtól, Lexától kaptam ezt a Dorothy Blog Awardot, melyet ez úton is köszönök szépen neki, örömmel megírom a bejegyzést.

Lássuk először is a szabályokat!

♥ Köszönd meg a díjat és tedd ki, hogy kitől kaptad!
♥ Írj egy rövid kis szöszt az illető blogjáról!
♥ Írj 12 dolgot a saját blogodról!
♥ Válaszolj 12 kérdésre!
♥ Tegyél fel 12 kérdést!
♥ Küldd tovább a díjat azoknak, akiknek szeretnéd!


Írj egy rövid kis szöszt az illető blogjáról!


Lexa blogját nagyon szeretem. Tetszik a dizájn, a tartalmas írások, a sokszínűsége és a sokféle olvasnivaló az oldalon. Látszik, hogy sokat foglalkozik a blogjával, rendszeresen frissíti, törődik vele. Szerintem ez nagyon fontos egy blog esetében. Csak így tovább!




Írj 12 dolgot a saját blogodról!

1. A blogolást 2012. szeptember 20-án kezdtem, ekkor írtam az első posztomat (remegő ujjakkal =)).

2. Miért kezdtem el blogolni?Egy TV-sorozat hatására, melynek címe Kínos. A sorozat főhőse Jenna, aki blogot ír, és minél több részt láttam a sorozatból, annál inkább kedvet kaptam hozzá én is.

3. A blogom neve Paint the Silence. Ez a cím egy számomra örök kedvenc dal címéből jött, amit a The O.C. című sorozatban hallottam & nagyon megtetszett a jelentése: szó szerinti fordításban „fesd a csendet”. Nos, ezt természetesen átvitt értelemben kell értelmezni, gondoltam remek lesz blogcímnek, egyszerűen csak bevillant, hogy ez lesz a befutó. =)

4. Eleinte mindenféle témakörben írtam bejegyzéseket, de tavaly rendet tettem a blogon, kitöröltem a felesleges írásaimat & elhatároztam, hogy ezen túl csak könyvekről írok, valamint a címkék közül is jó párat száműztem.

5. Sajnos nincs annyi időm a blogra, mint szeretném, de igyekszem fejlesztgetni, olykor átalakítani.

6. Összekapcsoltam a Molyos oldalammal, így mindig láthatjátok, hogy épp milyen könyvek az aktuális olvasmányaim.

7. Nem minden olvasmányomról írok a blogon, csak a jelentősebbekről.

8. Egyszer már majdnem abbahagytam a blog írását, jó pár hónap kimaradt. Utána azonban lendületet kaptam, és folytattam. Abszolút jó döntésnek bizonyult, örülök, hogy nem hagytam abba.

9. Szeretném kibővíteni a blogomat mindenféle „fülekkel”, opciókkal, de egyelőre nem dolgoztam még rajta. Ha van ötleted, ne habozz! : )

10. A képeket a blogomra szeretem saját magam elkészíteni, de sokszor használom a favim.com oldal fotóit, nagyon szuper oldal.

11. Igyekszem mindig szép betűtípust használni és az idézeteket szeretem mindig más betűtípussal kiírni.

12.A bejegyzések címeivel sokszor bajban vagyok, mert nem mindig jut eszembe frappáns cím, de igyekszem kreatívnak lenni. =)




Válaszolj 12 kérdésre!

1. Mióta blogolsz? 
2012. szeptember óta.

2. Milyen más hobbid van a blogolás és olvasás mellett?
Nagyon szeretek moziba, koncertre járni, de szívesen rajzolok, színezek, ha van időm, illetve nagy sorozatrajongó vagyok (viszont TV-t nem nagyon nézek).

3. Mi a kedvenc könyved címe? (És igen, ilyen gonosz vagyok, csak egyet választhatsz :D)

Jaaj, egy könyvmoly számára a lehető leggonoszabb & legnehezebb kérdés. :D Legyen J.K.Rowling Harry Potter – sorozata a választottam, hiszen Harry történetének köszönhetem az olvasás szeretetét és a gyerekkoromat „vele” töltöttem.

4. Szoktál zenét hallgatni írás közben? Ha igen, mik a kedvenceid? 

Írás és olvasás közben is csak valami lágy zenét tudok hallgatni, mert különben nem tudok koncentrálni igazán. Például ha már Harry Potterről volt szó, akkor a HP-filmek zenéje kiváló olvasáshoz, íráshoz egyaránt, mert alig van benne szöveg, lágy a dallama és nagyon imádom. Filmzenéket különösen szeretem, szinte minden filmben találok legalább egy dalt, ami megtetszik.

5. Mennyi könyvet szoktál átlagosan egy hónapban venni?

Elég változó. Van olyan hónap, hogy csupán egyet engedek meg magamnak, viszont a következő hónapban beszerzek 4-5 darabot is, ha épp olyan jó  akciók vannak. Most áprilisban például viszonylag több könyvet vettem, mert csupa előrendeléses könyv volt, amik egy időben jelentek meg (Szigor, Ellen Degeneres könyve, Netrandi), plusz e-bookok. 

6. Hol van a kedvenc könyves kuckód, ahol a legjobban szeretsz olvasni?

Ez évszak & időjárásfüggő. =) Tavasszal & nyáron kedvenc helyem az erkélyünk, ahol kényelmes székben ülve tudok olvasni. De ősszel & télen természetesen a lakásban szeretek, kedvenc helyem a szobám sarkában lévő fotel, ami közel van a szekrénysorhoz, ahova lerakhatom a teás/tejes kávés csészémet és közel van hozzám olvasás közben. Egy takaróval nagyon oda bekuckózni.

7. Szoktál olvasás közben nassolni?

Nem feltétlen. Nálam olvasáshoz mindig valamilyen innivaló a kötelező elem, nassolni nem sokszor szoktam mellette, mert féltem a könyveket. =)

8. Szoktál könyvtárba járni?

Igen, minden hónapban. Egyszerre hat könyvet lehet kivenni nálunk (sajnos csak ennyit :P), és általában mindig kihasználom ezt a mennyiséget. Körülbelül egy hónapra elegendő olvasmány, mert mellette bőven van saját, kölcsön kapott könyvem is, amit olvasok, így a könyvtárba csak havonta egy-két alkalommal jutok el.
**soha véget nem érő várólista problémája**

9. Melyiket szereted a jobban, a papírkötéses könyveket vagy kemény kötéseseket?

Igazából a kemény fedeles könyveket szeretem jobban, de abból viszonylag kevés van a polcomon, mert meglehetősen olcsóbbak a sima, puha fedelesek. 

10. Milyen témában olvasol a legszívesebben?

Nehéz kérdés. Sokáig a romantika világában éltem kizárólag, de jó ideje már másfelé is kacsintgatok. Egyrészt nagyon szeretem az önéletrajzi könyveket, a pszichológia témakörét, de mostanában ismerkedem a sci-fivel is, néha esetleg egy krimi is befigyel, bár utóbbi annyira nem vonz. Igazából kedvfüggő a témaválasztásom. Nagyon szeretem az említetteken kívül a Young Adult könyveket, valamint a szenvedélyes romantikusokat (Esztelen-trilógia, Szigor-sorozat).

11. Olvasol angol könyveket? Ha nem, akkor szeretnél majd valamikor? Ha igen, akkor mik a kedvenceid?

Korábban többet olvastam angolul, mostanában inkább csak gyűlnek a polcon, de még nem álltam neki sajnos. Az Oxford Books könyvek közül az ötös szintig olvastam minden szintről több könyvet is, a hatos viszont még hátra van. Hatosból a Pride and Predjudice-t fogom elolvasni. De a polcomon vár a Harry Potter and The Prisoner of Azkaban is.

12.Végezetül, kik a kedvenc könyves párjaid?

Egy újabb fogós kérdés, annyi van. Lássuk a listát:
Anna és Étienne St. Clair (Stephanie Perkins: Anna és a francia csók)
Hermione & Ron (Harry Potter-sorozat)
Tris & Négyes (A beavatott-sorozat)
Most hirtelen ők jutottak eszembe.

Tegyél fel 12 kérdést!

1)     Olvasol rendszeresen blogokat, vagy csak egy-egy bejegyzést másoktól?
2)     Lennél hivatalos blogger, aki ezzel keresi a kenyerét?
3)     Volt már olyan, hogy majdnem abbahagytad a blogolást?
4)     Fenn vagy Molyon?
5)     Ha nem Molyon, akkor valamilyen más módon vezeted, hogy eddig melyik könyveket, mennyit olvastál?
6)     Egy könyvet általában mennyi idő alatt olvasol el?
7)     Szereted a polcodon tudni a könyveket, vagy inkább könyvtárazol, kölcsön könyveket olvasol?
8)      Az örök kérdés: e-book vagy nyomtatott könyv?
9)      Miért kezdtél el blogolni?
10)  Mindig is publikus volt a blogod, vagy eleinte csak magadnak írtál?
11)  Ismersz személyesen is bloggereket?
12) A családodnak, barátaidnak mi a véleménye arról, hogy blogolsz?

Köszönöm, hogy elolvastátok a Book taget. Akinek van kedve, vigye tovább a bejegyzést és írjon egyet, mutassa meg hozzászólásban itt nekünk!További szép napot kívánok:
Pandalány



 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése