2016. május 11., szerda

Néha kell egy kis változatosság ♥

Kedves Látogatók!
 
A blog egy kissé átalakult az utóbbi napokban. Első lépésként megváltoztattam a nevét. Elbúcsúztam a Paint The Silence-tól és Pandalány olvas címet kapott. Őszintén szólva úgy érzem, szükség volt rá, hogy magyar címet kapjon a blog, hiszen hontársaimnak szánom az írásaimat, magyar nyelven, ideje volt váltani. Kissé nehezemre esett az átnevezés, mert nagyon szerettem ezt a nevet, kötődtem hozzá, de már egy ideje fontolgattam a változtatást és eljött az ideje, úgy érzem.
 
Aztán, következő lépésként megváltoztattam a hátteret, a bejegyzések címeinek, a feliratoknak, a címkéknek a színét, mert a háttérkép módosításával szükségesnek véltem, hogy stimmeljenek a részletek is. Adjunk a részletekre mindig, ne feledjétek! =)
 
Jobb oldalt beillesztettem egy modult, ahol mindig láthatjátok az aktuális olvasmányaimat, a Moly könyves weboldal segítségével. Gyertek át arra az oldalra Ti is, ha szeretitek a könyveket!

Továbbá most már fel tudtok iratkozni közvetlenül a webhelyre jobb oldalt. :) Tervezem a jövőben újabb modulok, linkek létrehozását is, folyt.köv.

Végezetül, ami az egyik leglényegesebb változás, hogy a blog elérési linkjét, a blog nevének megfelelően pandalanyolvas.blogspot.hu-ra módosítottam. Így nem lesz zavar a név és az elérési útvonal között. Eddig eltért a kettő (saját nevemen volt a link).
Szóval jelenleg itt tartok, igyekszem minél jobban kialakítani a stílusomnak megfelelően a blogot, remélem, hogy elnyeri tetszéseteket.
 
További szép napot, jó olvasgatást kívánok:
Pandalány
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése