2016. január 20., szerda

Let's kifli

Ez a könyv engem kicsit meglepett, nem erre számítottam. Azt hittem, hogy összefüggőbbek lesznek a történetek benne, és valahogy nem éreztem magaménak az olvasmányt sajnos, a könyv befejezése után sem. Pedig a borítójába beleszerettem, szerintem gyönyörű. ♥ De a borító, fülszöveg többet adott nekem, mint a tartalom. Összességében tetszett tényleg, de nem lett kedvenc (pedig nem így terveztem). Hiszen London, Anglia a szívemcsücske még úgy is, hogy soha nem jártam ott eddig!Egyik-másik szösszenet kimondottan érdekes és kedves volt, pl.: a Rolling Stones-os bácsi története.
Ez most egy nagyon kis rövid értékelés lett, igazából sok mindent nem tudok elmesélni a kötettel kapcsolatban, de egyszer mindenképpen érdemes végigolvasni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése