2013. február 24., vasárnap

Csokoládé, mmmm!

Ma befejeztem a Csokoládécipő című regényt Joanne Harristől. Ugyanolyan hangulatú volt,mint az első rész, a Csokoládé. Igazán élveztem a hosszú leírásokat mindenről, szinte éreztem a csokoládé finom illatát, láttam magam előtt a szép "chocolaterie"-t, a szereplőket & Párizs utcáit :) Sokkal több benne az ármány, a varázslat (és a csokoládé :P), mint az első kötetben. Nagyon tetszett, hogy minden fejezetben más beszél, más viszi tovább az eseményeket, a saját szemszögéből, mégsem válik érthetetlenné az írás. Teljesen bele lehet merülni, őszintén szólva nem erre számítottam. Azt gondoltam, hogy ez is csak egy folytatás lesz & nem "übereli" majd a Csokoládét. De szinte ki merem jelenteni, hogy jobb volt, mint az első. Mondjuk lehet csak azért érzem így, mert az első könyv sztoriját a filmből ismertem már, amikor olvastam, viszont a Csokoládécipőről semmit sem tudtam. Szívesen megnézném filmen ezt a regényt is, és valószínűleg el fogom olvasni a trilógia harmadik kötetét is, mely Csokoládé barack címmel jelent meg 2012-ben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése