2016. december 19., hétfő

Csoki book tag





Nagyon szépen köszönöm a kihívást ScarlettBlairnek, egy kis csokoládéra mindig kapható vagyok. :D



Jöjjenek a válaszaim!

Tejcsokoládé – egy népszerű könyv, amit nagyon el akarsz olvasni:

George R. R. Martin: Trónok harca

 Annyira sokszor jött már szembe velem mindenhol, rengeteg formában ez a könyv, vagyis pontosabban az egész sorozat, hogy felkeltette az érdeklődésemet. De ez egy kicsit hosszú folyamat lesz, tekintve a kötetek vastagságát. Mindenesetre kíváncsian várom, talán jövőre elkezdem.





Étcsokoládé – egy sötét témájú könyv:

Gillian Flynn: Holtodiglan

A könyv, ami végig olyan feszült, hogy majd szétvet az ideg. Szerintem nagyon durva és sokkoló volt és sokszor leginkább ijesztő, hogy mire nem képes az emberi elme és mennyire lehet valaki elvetemült (és beteg). A film is pontosan ilyen hangulatú volt, bár nem szeretem összehasonlítani a kettőt, maradok a könyvnél.
Fehér csokoládé – egy vidám könyv:


Ide a teljes Bexi-sorozatot tudnám példaként említeni. Ahhoz képest, hogy nem feltétlen én vagyok a célközönsége, remekül szórakoztam eddig mindegyik kötetén. Szórakoztat,kikapcsol, nem mélabús, hanem pörgős, jó humorú történet.



Csokoládé, aminek karamell van a közepén – egy könyv, ami ellágyított:

Ó, jó kérdés. Nem teljesen tudom, mit is jelent egy könyv esetében az, hogy „ellágyít”,de például Jessica Park Flat-out Celeste története nagyon szívmelengető volt, szerettem olvasni.



Oreo – egy könyv, amiért megőrülsz:

Kezdjük azzal, hogy az Oreót nagyooon szeretem (bár ritkán eszem). És ehhez nálam Lakatos Levente Szigor sorozata tökéletesen passzol. Izgalmas, szenvedélyes és a tejben elolvasó Oreo pont illik hozzá. :D




Ostyamentes Kit Kat – egy könyv, ami meglepett téged:

Anne C. Voorhoeve Liverpool Street című regénye az évem nagy meglepetése volt. Nagyon tetszett, teljesen magával sodort, letehetetlen, szép és olvasmányos regény.
 


Forrócsokoládé tejszínhabbal és pillecukorral – egy könyv, amit bármikor újraolvasol (comfort read):


Fogós kérdés, mert több is van ilyen. Egyrészt az örök könyvsorozatot, Harry Pottert, másrészt újabb kedvenceim közül Stephen Chbosky Egy különc srác feljegyzései regényét is bármikor újraolvasom és fogom is a jövőben. :D


Bonbon – egy sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak, amiket sokféle olvasó szerethet:

John Green Csillagainkban a hiba

Talán ez az a könyv, ami sok olvasói stílust lefed, és vevő rá nagyon sokféle olvasó. Én személy szerint nagyon szerettem olvasni komoly témája és hangulata ellenére.



Köszönöm a lehetőséget!Akinek van kedve, töltse ki a book taget. Ha pedig csak szimplán megkívántatok egy kis csokit, ne fogjátok vissza magatokat! :D Jó étvágyat!




Képek forrása: saját montázs,valamint favim.com

2 megjegyzés:

  1. Húú, megéheztem a sok csoki láttán! :) ❤ Nagyon tetszett a bejegyzésed! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, nyámi! :D ❤ Örülök,hogy tetszett a bejegyzés. :))))))

      Törlés