2016. április 26., kedd

Gyönyörű tévedés



Olyan régóta szerettem volna elolvasni ezt a könyvet, a borítója vonzotta a tekintetemet minden egyes alkalommal, akárhányszor láttam valahol. Könyvtárból kölcsönöztem ki végül, sajnos nem a tetkós csajos borítóval, de igazából a tartalom a lényeg, egyébként is mindegyik borítója tetszik.

Vigyázz, spoilert tartalmaz a következő rész!


Az első fejezetek nem szippantottak igazán magukba sajnos, csak körülbelül a könyv első harmadánál kezdtem beleélni magam a történetbe és pörögtek fel az események. Egyértelmű volt számomra a Maddox-srácok, főleg Trenton vonzereje. Szerintem Caminél T.J.-nek esélye sem volt Trent mellett, távkapcsolatban meg pláne nem. Pedig szerette Camit, ez biztos és hát mint kiderült, ő is igazából Maddox-fiú . A könyv eleje egy kicsit zavaros volt számomra (vagy csak nem dekoncentrált voltam olvasás közben), de aztán szerencsére kitisztult a kép. Igazság szerint nem egy bonyolult sztori, kissé kiszámítható is volt, de nem baj. A szenvedély, a humor kiegészítette, és ez elég ahhoz, hogy jó könyv legyen. Könnyen pörögtek az oldalak, olvasmányos és szerintem ez nagyon fontos egy regénynél.

"Abból, ahogy rám nézett, hirtelen elfelejtettem, hogy felelősségteljes, józan gondolkodású lány vagyok. Egyetlenlenegyszer szerettem volna fiatal lenni, és nem túl sokat filózni."

Külön említést érdemel a tetováló szalon és az ott elhangzó párbeszédek. Zseniálisak! Szívesen dolgoznék én is recepciósként egy ilyen helyen & mivel mostanában megfordult a fejemben egy lehetséges tetkó gondolata, így különös élvezettel olvastam ezeket a jeleneteket. Vajon tényleg az ujjainkon fáj legjobban a tetkókészítés, ahogy Trent állítja?

"Mi lenne, ha egyszerűen a homlokomra tetováltatnám, hogy TRENTON CSAJA?"

A főhős lányt, Camit csíptem, drukkoltam nekik Trentonnal. A többi karakter is szimpatikus volt, mondjuk egy kicsit sokan voltak, de ez nem volt le a könyvélményből.


Trenton eszméletlen jó pasi lehet. Szenvedélyes, vonzza a női tekinteteket & persze ki is használ minden lehetőséget. És ahogy ez lenni szokott, jön egy lány, Cami, aki más, mint a többiek, miatta lemond a többi csajról Trent & szerelembe esik. Valószínűleg elolvasom a folytatást is majd, ha hozzájutok.

A folytatás (hamarosan olvasom):


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése