2016. február 2., kedd

Egy könyvnyi mosoly



Az egyik könyvesbolti látogatásom alkalmával akadt meg a szemem A világ legszebb mosolya című könyv címén, illetve nagyon megtetszett a borítója. A fülszövegből nem sok derült ki a történetből, így kíváncsian vettem le a könyvtár polcáról ezt a gyönyörű szép könyvecskét. Meglepődtem, hogy milyen kis vékony, ráadásul elég nagy betűkkel nyomtatták, így hamar a végére értem. Megmondom őszintén, hogy egy ilyen rövid könyvért nem adtam volna ki több ezer forintot és örülök, hogy a könyvtárunkban rábukkantam. Igaz, hogy rövid, de annál tartalmasabb történet, telis teli komoly és szép gondolatokkal. Csupa érzelemmel teli oldalak, a főhős fiú első látásra szerelmes lesz, szerencsére nem viszonzatlanul, ugyanakkor mindeközben nagyon komoly lelki traumaként éli meg nagybátyja súlyos betegségét és leépülését. Henrik, a főhős srác gondolatai csak úgy száguldoznak, számtalan kétely, kérdés merül fel benne. Mi lesz Simonnal, a nagybátyjával, illetve vajon a kiszemelt lány, Kjerstin is ugyanazt érzi-e iránta, mint ő a lány iránt. Eleinte olyan érzésem volt, hogy az író csak egymás mellé teszi a mondatok – sokszor használ tőmondatokat - és aztán valahogy mégis összeállt a kép és kifejezte azokat az érzéseket, kérdéseket, amik megfordultak már az én fejemben is, amikor valaki nagyon-nagyon tetszett,vagy épp sajnos akkor is, amikor valaki súlyos beteg volt a környezetemben.


Tetszett a könyv, tudtam volna még olvasni tovább, hogy kicsit jobban kibontakozzon a szerelmi szál. Igazából a könyv borítója keltette fel elsősorban az érdeklődésemet és szerencsére nem kellett csalódnom. Ez volt az első koreai szerzőtől olvasott könyvem és nagyon tetszett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése