2015. december 5., szombat

Lélekmelengető kézikönyv


Mosolyka ténykedését régóta figyelemmel kísérem, az önéletrajzát (Te döntesz) olvastam, így nagyon kíváncsian vártam a Lélekkód című mesekönyvét is. Kedvelem Fannit, mert annak ellenére, hogy minden egyes nap számára egy küzdelem, mégis képes olyan energiát sugározni mások felé, hogy az valami elképesztő. Eddig egy előadásán volt szerencsém részt venni és remélem, hogy nem az utolsó volt. Inspirál, erőt ad az embereknek.

A Lélekkód egy nagyon tündéri könyv. Kicsi, aranyos és szép. Minden, ami egy kedves mesekönyvhöz kell. És persze csupa szív történetekkel van teli, mindegyik tanulságos, érdekes. Szívesen, mosollyal az arcomon olvastam. Sugárzik belőle az a szeretet, amit Mosolyka nyújt nap, mint nap az embereknek, ezt az előadásán is megtapasztaltam. A rajzok pedig szépségesek az egyes történetekhez, nagyon tetszenek.

Örülök, hogy elolvastam, megmelengette a lelkemet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése