2013. január 25., péntek

Londoooon!

A London-mániám a gimnáziumi évek vége körül kezdődhetett. A pandákért rajongásomnak emlékszem az első momentumára, London & Anglia esetében viszont nincs ilyen. Legalábbis nem emlékszem semmilyen konkrét élményre, filmre, tárgyra, eseményre vagy bármi másra, amihez kötni tudom, hogy mióta kezdett el érdekelni ez az ország & a fővárosa. Viszont azóta sok újat tudtam meg a városról az elmúlt években. Rengeteg képet, ereklyét gyűjtöttem össze: kitűző, óra (imádom, New Yorkerben vettem potom pénzért), ruhadarabok (zokni, póló), mini piros busz, füzet (amibe eddig nem írtam :P pedig rég megvan), fülbevaló, eredeti angol teásdoboz, szalvéták, kis táska. És még nagyon sok mindent szeretnék szerezni, igazi kincseket, illetve nagy álmom, hogy eljussak Angliába, akár turistaként, akár dolgozni hosszú távon, mindkettőt el tudnám képzelni. Sok helyet megnéznék a világban, viszont Londonban tudnám elképzelni azt, hogy dolgozom & ott élek. Persze lehet, hogy ha egyszer kijutok, akkor teljesen megváltozik a véleményem, megvan rá az esély, de ebben a pillanatban, vagyis inkább egy jó ideje, így érzem. Mindenesetre útikönyvem már van a fővároshoz! :P
Anglia egyik legjellegzetesebb ismertetőjegye a tea, az ötórai teázás. Nos, én nagyon szeretem a teát, szinte minden ízben & formában (hidegen-melegen egyaránt). most mutatnék nagyon szép teákat, díszdobozokat & egy csodás egyrészes teáskészletet, melyre nagyon fáj a fogam, azonban nálunk ilyet nem lehet kapni, interneten sem bukkantam rá sajnos.












És végül, de nem utolsó sorban jöjjön egy szép "kannabögre", ahogy sok helyen nevezik! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése