2012. október 1., hétfő

Hello Október!

♥ Máris itt van október, az ősz második hónapja. Olyan gyorsan telik az idő, hihetetlen. Bár még tart az indián nyár, nem érzem, hogy igazán őszies idő lenne. Ma is például simán elég volt egy farmer & egy póló. Jó, hogy még nincs az a csúnya, esős, hideg idő. Épp elég lesz, ha novemberben elkezdődik. Bár egyes boltok már karácsonyra készülnek, szóval elég nagy a képzavar szerintem. Múltkor láttam a K!k-ben karácsonyi adventi naptárt, amiben minden egyes napra jut egy kis csoki. Nagyot néztem, nemcsak azért, mert Hello Kitty-s volt! Hiszen még szeptember volt, amikor ezt láttam, hol van még a karácsony?! Én személy szerint egyelőre nem vagyok ráhangolódva a télre, a karácsonyi ünnepekre, pl.: a zenékre, filmekre sem. Majd november elején bőven elég lesz elkezdeni a készülést, hangolódást. Persze az ajándékokon azért én már most gondolkodom, de az más. ♥

Ma befejeztem az 
Eper reggelire könyvet (Fejős Éva kötetét). Nagyon szuper volt! Főleg az utolsó 100 oldal tetszett igazán, a végkifejlet. Izgalmas, megható, vicces egyben. Kicsit sem unalmas, a leírások nagyon részletesek, mindent tökéletesen el tudtam képzelni, magam előtt láttam a szereplőket, a helyszíneket, az egyes jeleneteket. Egyáltalán nem zavaró, hogy sok fontos szereplője van a regénynek, nem volt káosz a fejemben olvasás közben ("most akkor ki mondott mit és kinek" érzésem nem volt :D :) abszolút lehet érteni, hogy épp kiről van szó, ki kivel áll kapcsolatban & a könyv végén ezek a szálak teljesen összefonódnak. És értelmet nyer a cím is, de nem lövöm le a poént! :)

Most, hogy végeztem ezzel a könyvvel, jöhet a következő! Ami nem más, mint A szürke ötven árnyalata. Kíváncsian várom, hiszen ezer helyen olvastam róla, hogy mennyire izgalmas könyv, ráadásul bestseller. Állítólag az eladási adatok alapján lekörözte a Harry Pottert. De azért azt nem gondolom, hogy ez jobban fog nekem tetszeni, bár az is igaz, hogy a kettő teljesen más téma & stílus, nagyon is... Egyébként itt meg kell, hogy jegyezzem, hogy nekem eddig soha egy könyv sem tetszett jobban a Harry Potter-köteteknél. Nagyon sok könyvet olvastam már HP óta, szuper regényeket, amik nagyon tetszettek/tetszenek, de egyik sem volt olyan, mint Harry Potter világa. Vannak kedvenc könyveim, az első helyen azonban sok éve Harry szerepel a képzeletbeli listámon. Mindenesetre most a "szürke" van soron! :) Állítólag meg is fogják filmesíteni, amiben nagy kedvencem, Emma Watson lehet szerepelni fog. ;)

A könyv részletei:
A szürke ötven árnyalata (Bookline oldaláról)



Jó éjt! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése