2014. december 31., szerda

Máskülönben itt maradnék

Pár hónapja olvastam utoljára e-book formájában könyvet & meg kell, hogy mondjam, nagyon jó volt ismét nem nyomtatottan olvasni, nem is gondoltam volna. Az pedig, hogy ismét Fejős Éva írását olvashattam, csak hozzátett, ismét nem csalódtam. Lendületes & érdekes történet egy talpraesett nagyiról, aki bizony rendbe szedi családtagjait, úgy mondván „megmondja mindenkinek a frankót”. Tetszett, kimondottan üdítő volt olvasni Éva írását, szeretem írói stílusát.

A karakterek ötletesek, a szituáció szintén: a tíz fős család a Karib-tengerhez utazik, hogy három hetet töltsenek St. Maarten szigetén karácsony idején. Három generáció utazik együtt (nagymama-gyermekek-unokák), mindenkinek megvan a maga problémája, kérdése, kérése & természetesen a közös nevezőre jutás nem a legegyszerűbb az utazás során. De nem is ez a lényeg igazából a történetben szerencsére, sokkal inkább a nagyi története áll a középpontban.
Nagyon örülök, hogy Bogi nagyi maradt végig a történet főhőse, pontosabban ő és fiatalkori szerelme, Ákos, kettejük szövevényes kapcsolat & soha el nem múló szerelme. Különösen azok a részek tetszettek olvasás során, amikor visszarepültünk a múltba, szeretem az ilyen könyveket. Tudtam volna még olvasni tovább. A szép borítóért pedig egyértelműen külön dicséret jár, nagyon tuti!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése