2012. szeptember 29., szombat

Miért épp Paint the Silence?

Még nem írtam arról, hogy miért Paint The Silence lett a blogom címe. Nos, ez egy dalcím, méghozzá egy sorozatban hangzott el, ott ismertem meg. Az előadó együttes pedig egy brit rockbanda, a nevük South. A Narancsvidék első évadában hallható ez a klassz dal. Szól a zene, Marissa & Ryan pedig az évnyitó karneválon, az óriáskeréken csókolóznak először. Tökéletes pillanat! ♥ ♥ Amellett, hogy imádom ezt a dalt, azért választottam címnek, mert épp ezt hallgattam, amikor regisztráltam a blogot & elindítottam. Egyébként a "paint" festeni, a "silence" csendet jelent magyarul. A kettőt összefonva valami olyasmit jelenthet, hogy "festeni a csendet", ami magyaruk nem túl szépen hangzik. Azonban egy művészlélek számára, ha kicsit belegondol, nagyon is szép kifejezés. Főleg, ha egy együttesről, egy dalról vagy csak úgy általánosan a zenéről szól.

Íme a dal:

És egy kép az OC-jelenetből:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése