2012. szeptember 20., csütörtök

My first post

Jenna Hammilton


Kezdődik!

Hello!

És igen, hosszas tépelődés után ideértem, blogolok! :)

Hol is kezdjem?Hirtelen fogalmam sincs :P

Első bejegyzésem szóljon a mai napomról. Most épp este fél 7 van, klassz napon vagyok túl. Délelőtt nyakamba vettem a várost, sétáltam, kirakatokat nézegettem.
A diplomaátadóra (még júniusban) kaptam egy klassz könyvutalványt, amit ma felhasználtam és beszereztem két, hőn áhított könyvet. Az egyik Fejős Éva: Eper reggelire kötete, ami annak a könyvnek a folytatása, amit jelenleg olvasok, a Hotel Bali című köteté. A másik mai szerzemény pedig A szürke ötven árnyalata E.L. James tollából. Annyira sok fórumon olvastam már, hogy jó és szuper és bestseller, hogy muszáj elolvasnom. Kíváncsian várom!

Egyébként miért kezdtem el blogolni?!

Lehet, hogy butaság, de egy sorozat hatására. Amellett, hogy könyvmániás vagyok, sorozatfüggő is. Komolyan!
Persze nem nézek meg akármilyen gagyi, erőltetett humorú sorozatot, csakis és kizárólag az igazán szórakoztatóakat. Az említett sorozat pedig a Kínos (angolul Awkward). Az MTV zenecsatorna alkotása. Nem nagyon néztem eddig ezt a csatornát, kivéve ha épp egy jó dal, TV-show ment rajta, de a Kínos reklámját annyiszor láttam már, hogy felkeltette az érdeklődésemet. Eleinte elég uncsi, tipikus sorozatnak tűnt, majd több rész megnézése után kezdett megtetszeni. Egy kissé szerencsétlen lány, aki szerethető, drukkolsz neki, hogy végre sikerüljön beilleszkednie. És persze az 1. évad végére már teljesen bűvkörébe vont a minisorozat (csupán 20 perc egy rész). Ja, és honnan ered a blogolás?A főhős, Jenna minden nap blogot ír, de csak saját magának. Kiírja magából az aggodalmait, örömét-bánatát, elmélkedik az élet "nagy dolgain".

Mára legyen elég ennyi, holnap folyt. köv.!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése