2014. október 26., vasárnap

LOL!

Ahhoz képest, hogy ez egy ifjúsági regény & nem egészen az én korosztályom a célközönség, nekem nagyon tetszett. Néha jó olvasni ilyen laza, kis könnyű történetet, ráadásul igazán vicces is volt. Az alapötlet eredeti, a megvalósítás is. Különösen tetszett, hogy nagyon mai, pl: Ellen Showban szerepel főhősünk. Összességében jó volt, remek humor, klassz szereplők jellemzik a történetet. Nem volt benne igazán idegesítő figura, ennek örültem.




 

A másik LOL-könyv, amit mostanában elolvastam a Titkok és exek éjszakája címet viseli.

Könnyen, gyorsan olvasható történet, kiszámítható befejezéssel.Összességében egy tipikus gimis sztori, kissé gyerekesnek tartom ezt az „ellopom a noteszt & felteszem a netre” dolgot,de azért tetszett, nem bántam meg, hogy elolvastam. Néha kellenek az ilyen, kevésbé nyomot hagyó történetek. A lényeg benne volt: barátság, szerelem, testvéri szeretet. Kedvenc karakterem egyértelműen Cooper, viszont a két barátnőtől sokszor a falra másztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése