2014. március 25., kedd

Running


Képzeljétek, végre megint rávettem magam a futásra!
És csak egyre jobb lesz!Körülbelül két éve, még veszprémi egyetemi éveim vége felé futottam rendszeresen, azóta csak a bringázás, gyaloglás volt jelen az életemben. Azonban lassan három hete, egy pénteki napon elindultam a közeli Várkertbe & lefutottam első körömet. Előtte sosem futottam itthon. Itt volt az ideje, éreztem, hogy kell valami mozgás, levezetni a napi feszültséget, és persze az sem utolsó szempont, hogy pár kiló is lepereghetne rólam. 


Az mp4-emre egy külön mappában (Running) kiválogattam jópár csupa pörgős, ütemes dalt, amikre lehet "dobbantani". És persze időközben jöttek újabb dalok, illetve amik nem bizonyultak igazán futós számnak, azokat iktattam a dallistából. Íme a kedvenceim, amikre lehet ütemesen futni & lendületet adnak, ha úgy éreznéd, hogy fáradsz futás közben:

1. Avicii - You make me 
Általában ezzel a dallal kezdem a futást, kiváló indítószám! 



2. Balkan Fanatik - Ha te tudnád 
Nem hiszed, hogy erre a dalra lehet kocogni?!Próbáld ki, majd meglátod! :)



3. Bob Sinclar - World hold on
Üteménél fogva ez egy tökéletes dal sportoláshoz, nemcsak futás közben érdemes hallgatni, hanem akár aerobic mozdulatokhoz is kiváló:P



4. Empire of the Sun - Alive
Zseniális, más szót nem találok rá. Alapból imádom ezt a dalt, futás közben pedig pláne!
Próbáld csak ki!

5. Ellie Goulding - I Need Your Love
Ez alapvetően nem egy nagyon pörgős dal, ugyanakkor mégis az alapüteme & ritmus kiválóan hallgatható sportolás közben, vagy akár a levezetőkör alatt.




6. NONONO - Pumpin Blood 
Ezt a dalt futáshoz találták ki, remek zene, megadja a lépések ütemét, ha kezdenél csüggedni a kör végén :P

 

Nálam ezek a zenék jönnek be kocogás közben. Persze az eltelt három hét alatt nem lettem fitness-girl, de tényleg elszánt vagyok & szeretnék egy jó futócipőt is, ami biztosítja, hogy ne menjen tönkre a térdem sportolás közben, ez az alapja a helyes futásnak. Szépen apránként tervezem a megtett táv növelését. Eleinte most még egy teljes kört tudok lefutni (megállás nélkül), ami körülbelül 1 km. De szerintem a hangsúly a rendszerességen van. Maximum egy napot tervezek kihagyni, de persze a szeszélyes márciusi időjárás közbeszólhat bármikor :P


A futás teljesen kitisztítja a fejemet, csak a mozgásra koncentrálok, levezetem a feszültséget & az energiámat a mozgásra használom fel. Már nagyon kellett, hogy nekiálljak, végre van erőm hozzá & egyre jobb lesz, komolyan! :)

És egy kis inspiráció, ha kedvet kaptál a runninghoz:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése