2012. december 25., kedd

Boldog Karácsonyt Mindenkinek!


És itt a Karácsony!!!! :)

Mindenkinek nagyon boldog, békés & szeretetben gazdag ünnepet kívánok!Remélem, hogy Nektek is olyan jól telt a tegnap & a Szenteste, mint nekem & nekünk a családban. Fenyőfa faragása, rántott hal, francia saláta a nővérem jóvoltából, fenyőfa díszítése & ajándékozás. Ez volt az egész délutános program, nagyon jól éreztem magam. Szépen felöltöztettük a sűrű, zöld fenyőfánkat, már aranyban pompázik. Mindenki örömmel adta át ajándékát a másiknak, jó hangulatban telt az este. Én is nagyon szép, kedves ajándékokat kaptam: könyvet, ruhát, szépítőszereket, baglyos szalvétát (nagy bagoly-rajongó vagyok, ha ezt eddig esetleg nem említettem volna). A mai napon pedig rokonok jöttek hozzánk, holnap szintén, az ünnep erről szól :) Sok ember hiányzik a családból sajnos, szomorú, hogy nincsenek, nem lehetnek már velünk...Ebben az időszakban (is) mindig eszembe jut, mennyire más lenne az életünk velük & bele szoktam gondolni, hogy "mi lett volna, ha". De persze nem tudok ezeken a dolgokon változtatni, inkább csak elfogadni. Nehéz, mégis el kell fogadni. Nem szabad, hogy ez a szomorúság úrrá legyen rajtunk, ez az élet rendje. Tudom, hogy ők velünk vannak, érzem. A hiányuk nem pótolható, a régi fényképek eszembe juttatnak számos szép, sokszor kacagtató történetet, erre kell gondolnunk, ha szomorúak vagyunk. Az évek nem múlnak el nyomtalanul. Ahogy a mondás tartja: "Akinek benne kell lenni az életedben, az úgyis benne lesz". Ezt én is így gondolom. És ha valaki egyszer eltűnik az életedből egy idő után - függetlenül attól, hogy akarva vagy akaratlanul teszi ezt -, hagy maga után valamit. Lehet az bármi: egy közös kép, egy szép emlék, egy dal, vagy csupán fájdalom. Mégis mindig marad valami, ami eszedbe juttatja őt. Nagyon hiányoznak ők, főleg ebben a karácsonyi időszakban. Csak az emlékek maradnak, be kell érnünk ennyivel.

Kissé szomorú hangvételűre sikeredett ez a poszt, nem egészen ennek szántam, de elkaptak az érzések. Hiszen mikor máskor, ha nem Karácsonykor?! :D
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése