2015. szeptember 15., kedd

Taylor Swift book tag


Nagy kedvencem Taylor Swift & egyből felcsillant a szemem, amikor megláttam az interneten egy könyvmoly blogján, hogy létezik ilyen "tag" is. Muszáj megcsinálnom nekem is! :D

1. We Are Never Ever Getting Back Together (Egy könyvsorozat, amibe belezúgtál, majd szakítottál vele, és soha-soha-soha nem jössz vele össze újra)

Húha, ez nehéz kérdés, mert sok könyvsorozatba zúgtam már bele. A Harry Potterá-szerelem örök. Viszon A beavatt-sorozatból csak az első részt olvasnám újra. Az éhezők viadala-trilógia esetében viszont mindhárom kötet olyan,hogy beleszerezettem, befejeztem & akár mindhárom részt újraolvasnám. Végleg egyikkel sem tudtam szakítani...
 

2. Red (Egy könyv, amelynek piros vagy vörös a borítója)

Gordon Ramsay Játék a tűzzel című könyve nagyon jó olvasmány.



És hogy miért?Mert megismerhetjük belőle a kiabáló séf igazi oldalát, nem azt, amelyiket a Pokol konyhájában megmutat. Ő nem egy idegbeteg, ordítozós ember, ez csak egy szerep. A könyv megmutatja, hogy Ramsay mennyit dolgozott eddigi élete során mindazért, amit elért. Kőkemény munka, rengeteg küzdelem, és persze szerencse is közrejátszott mindebben. Nagyon-nagyon jó olvasmány!


3. The Best Day (Egy könyv, amelytől elfog a nosztalgia)



A könyvet sok-sok év után idén újraolvastam & hihetetlen érzés volt. Sok kisebb részletre nem is emlékeztem, nagyon klassz érzés volt újraélni ezt a történetet, felidézni az általános iskolát.


4. Love Story (Válassz egy könyvet, amelyben tiltott szerelem szerepel)


Colleen Hoover Slammed című könyvében egy fiatal tanár és egy diák kerül egymással kapcsolatban, azonban a lány nem tudja, hogy a szomszéd srác a tanára. Viszont akkor már késő, visszavonhatatlanul egymásba estek. Nagyon jó olvasmány! Colleen Hoover neve egyébként gyakorlatilag garancia egy jó könyvre. :D


5. I Knew You Were Trouble (Egy karakter, aki rossz, mégis megszeretted)

Tammara Webber Egyszeregy című könyvében Lucas tipikus rosszfiú, azonban képtelenség nem megszeretni. Nem szabad sosem a külső alapján ítélni, soha!


6. Innocent (Válassz egy könyvet, amit valaki elspoilerezett neked)

Harry Potter és a Félvér herceg. Annál nagyobb spoilert senki nem tehetett volna közzé egy hídon, egy plakátra írva, mint azt, hogy a történet egyik legstabilabb, legfontosabb szereplője, gyakorlatilag alappillére fog távozni a könyvben. Nagyon gonosz dolog volt, azóta sem tudom megemészteni, hogy így kellett végigolvasni először a hatodik részt...

7. Everything Has Changed (Egy karakter, aki hatalmas változáson ment keresztül a történet lefolyása alatt)

Suzanne Collins - A beavatott című regényében Beatrice, pontosabban Tris szerintem hatalmas fejlődésen megy keresztül. Kiáll önmagáért, sokkal bátrabb lesz, mint volt & meri vállalni önmagát & a saját véleményét.


8. You Belong With Me (A könyv, amit a legjobban vársz jelen pillanatban)



Húha, rengeteg ilyen könyv van. Egyrészt olyanok, amik már megjelentek & épp a polcomon várnak szépen türelmesen, vagy még be sem tudtam szerezni őket, másrészt a hamarosan megjelenő könyvek között is sok van, amire nagyon kíváncsi vagyok. Ha egyet kellene választanom, akkor Fejős Éva kiadójának karácsonyi kiadványát várom most, ebben a szent pillanatban, aminek a címe Utazz velem!. Ez igazából nem regény, hanem olyan felnőtt színező, ami mostanában nagyon népszerű lett.

9. Forever and Always (A kedvenc könyves romantikus párosod)





Jaj, megint egy nehéz kérdés. Ezer és ezeregy ilyen párosom van. Melyikőjüket válasszam?!Legyen mondjuk Étienne St. Clair & Anna Stephanie Perkins regényében, az Anna és a francia csókban. Imádom a párosukat, mert a kapcsolatuk a barátságra alapul & fokozatosan alakul ki közöttük a kapcsolat, zseniális párbeszédek, remek jelenetek, nagyon szeretem ezt a történetet. :D

10. Teardrops on My Guitar (Egy könyv, amin nagyon sokat sírtál)





Ki az, aki nem sírt még egy könyvön sem?Szerintem ilyen ember nem létezik. Nekem emlékezetes sírós könyv volt John Greentől a Csillagainkban a hiba Tessék elolvasni mindenkinek!

11. Style (Egy könyv, aminek gyönyörű a borítója)

Egy újabb fogós kérdés. Nagyon megfogott Dani Atkins Összetörve című könyvének borítója. Gyönyörű szép a tengerpart, az ég, a lufik, tökéletes fotó. Íme:






És ha már Taylor Swift dalait kapcsoltam össze könyvekkel, akkor ideje lesz meghallgatni tőle a kedvencemet, a 
Style című dalt.

 

Képek forrása: google.com, moly.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése