2015. március 19., csütörtök

Nyár Görögországban


Nagyon jól indult a történet, olvasmányosnak és érdekesnek, de a vége számomra sajnos elég giccsesre sikerült. Ennél többet vártam, mert az első fele a könyvnek figyelemfelkeltő, és abszolút bele tudtam élni magam a főhős helyzetébe, tudtam azonosulni vele.Görögország, gyönyörű tengerpart, két nővér, és persze a szerelem is jelentős szerepet kap a regényben. Az első helyszín azonban a ködös-esős Anglia, ahol főhősünk Alice, aki komoly önértékelési problémákkal küzd, munkahelyét nem szereti, családja szétesőben van sajnos, így telnek unalmas mindennapjai.

Testvére, Stella szöges ellentéte, ugyanis ő egy pörgős, bulizós, leginkább csak a külsőségekre adó nő. Számomra rendkívül idegesítő karakter volt végig olvasás közben, elkényeztetett & beképzelt, az elejétől fogva nem volt túl szimpatikus & ez a regény végére sem változott. A két lány közötti kapcsolatban vártam volna a végére valamilyen megoldást, eredményt & változást, hogy kicsit közelebb kerüljenek egymáshoz, hiszen mégiscsak nővérek, de nem, ez a számításom sem jött be, pedig szerintem fontos lett volna a történet szempontjából is. 
Érdekesebbé & maradandóbbá tette volna a regényt. 


A másik hiányosság az volt nekem olvasás közben, amikor Alice a nyaralásból visszatért Angliába & egy darabig ott maradt. Ment a történet tovább, Alice Angliában, Milo pedig Ketoszon élte tovább a mindennapjait, a fejezetekben egymást váltották felváltva a helyszínek, azonban nem éreztem a szoros kapcsolatot közöttük, ami egymás felé húzná őket, pedig szerintem ez lett volna a lényege az egész könyvnek, hiszen a végén természetesen ismét közös útra terelte őket a sors, ez kiszámítható volt.
A helyszín: Ketosz szigete

A gyönyörű tengerpartot, Görögországot, a napsütést nagyon élveztem a történetben, jól leírta az írónő, szinte én is ott éreztem magam a szereplőkkel, ilyen részek kellettek volna még több. A könyv középpontjában álló Aphrodité szoborról is olvastam volna még, bár a misztikum kissé erőltetett volt, ami mozgatta a szálakat a történetben.
Összességében tetszett a könyv, örülök,hogy elolvastam, de újraolvasás nem lesz belőle valószínűleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése