2012. december 15., szombat

Ismét egy nap Győrben

A mai napot Győrben töltöttem, pontosan egy hete ugyanígy történt :)

Egy kedves barátommal találkoztam, illetve ajándékok után kutattunk kisebb-nagyobb sikerrel. Egyelőre nem árulhatom el, hogy mit találtam, mindenesetre nagyon megörültem,mert régóta kerestem & végre rábukkantam egy olyan üzletben, amire nem gondoltam volna, hogy pont találok ilyet. Általában így szokott lenni...

Persze nem hagyhattam ki kedvenc boltomat, az Ulpius-Ház Kiadó könyvesboltját a Baross út elején. Igazság szerint pár nappal ezelőtt az interneten, a kiadó facebook- profilján hirdették meg, hogy ezen a hétvégén csupán 460Ft-ba fog kerülni jópár könyv, köztük 
Fejős Éva: Dalma című kötete, ami nekem még nincs meg. És ha már Győrben jártam, bementem megnézni, hogy valóban ennyibe kerül-e a könyv, hiszen eredeti áron 3000Ft lett volna, viszont így potom pénzért hozzájutottam. És mázlim volt, mert találtam még a polcon belőle, rögtön lecsaptam rá, ez bizony engem várt! :) Nagyon örülök neki! Illetve találtam nagyon szép karácsonyi csomagolópapírt, már csak egy kis hóesés hiányzik az igazi karácsonyi hangulathoz! ;) ♥

Szóval sikeres nap volt ez a mai minden szempontból, nagyon jól éreztem magam! :)

London ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése