2012. december 24., hétfő

Csokoládé - kötelezően ajánlott! :)

A hétvégén végére értem egy nagyon jó, olvasmányos könyvnek. A címe CsokoládéJoanne Harris írónő híre könyve. A belőle készült filmet már ismertem, ezért döntöttem úgy, hogy elolvas az egész történetet. Egyáltalán nem bántam meg! :) A történet főszereplője egy nő, aki vándorlása során kislányával számos helyen megfordul, keresve helyét a világban. Egy francia kisvárosba érkeznek, melynek neve Lansquenet-be. Felbolygatják az egész kisváros életét, hiszen eddig ez a városka a polgármester és pap irányítása alatt visszafogottan, konzervatívan élte mindennapjait. Vianne & kislánya, Anouk azonban a csokoládébolt megnyitásával mindent megváltoztatnak. Rendkívül élvezetes olvasmány, sokszor megrázó, máskor kacagtató & mulatságos jelenetekkel. A vallás & a szabadabb elvű életszemlélet találkozásáról szól ez a könyv, természetesen végül minden a helyére kerül.

könyvből készült film szintén kiemelkedő, bátran mondhatom, hogy "kötelező darab" minden romantikus lelkű egyénnek, (mint én). Mondjuk a könyvben nincsen tipikusan megjósolható kimenet egyik szereplő számára sem, viszont a filmre sikerült ezt belecsempészniük, hiszen mégiscsak egy filmről beszélünk, ahol sok néző várja a végkifejletet ily módon. Mivel olvastam a könyvet, így tudom, hogy az eredeti történetben szinte teljesen máshogy alakul Vianne sorsa, mint a filmben, mégis mindkettő fantasztikusra sikerült!Mindenki figyelmébe ajánlom! ;)

És még valamiről majdnem elfeledkeztem: a zenéje! Nagy filmzene rajongóként rögtön az első képkockáknál feltűnt, hogy mennyire jó zenét készítettek a filmhez, hallgassunk is bele!

Nagyon jóóó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése