2024. július 22., hétfő

BLOGTURNÉ: Amber Smith - Amilyen most vagyok


Magnólia Kiadó rekord idő alatt elhozta nekünk az Amilyen akkor voltam folytatását, mely Amilyen most vagyok címmel, és ismét csodaszép borítóval jelent meg hazánkban. Ha tetszett az első rész, akkor mindenképp tarts bloggereinkkel a turnénk során, és ha szerencséd van, akár meg is nyerheted az Amilyen most vagyok egy példányát.

A fülszöveg
Az ​Amilyen akkor voltam folytatásában Eden és Josh úgy határoznak, adnak még egy esélyt a kapcsolatuknak. Történetük azt vizsgálja, hogyan lehet továbblépni egy trauma után – mind az életben, mind a szerelemben.
Edennek és Joshnak sosem volt valós esélye egy egészséges kapcsolatra. Amikor a gimiben randizni kezdtek, mindkettejüknek megvolt a saját problémája, mely útjában állt az egymás iránt táplált mély érzelmeknek: Eden egy pusztító szexuális bántalmazás terhét cipelte magával, Josh pedig alkoholista édesapja miatt küzdött súlyos magánéleti problémákkal.
Hónapokkal azután, hogy Eden és két másik társa nyilvánosan megvádolja az erőszaktevőjüket, a lány elkezdi az egyetemet, miközben az ügye bíróság elé kerül. Amikor Joshsal újra közelebb kerülnek egymáshoz, úgy tűnik, végre minden adott ahhoz, hogy működjön a kapcsolatuk. De vajon elég erős-e a szerelmük ahhoz, hogy kiállja az egyetem megpróbáltatásait, valamint a tárgyalás nyomasztó valóságát, mely eldönti, Eden megkapja-e a megérdemelt igazságtételt?


Kiadó: Magnólia
Kiadó székhelye: Budapest
Kiadás éve: 2024
Oldalszám: 432
Kötés: Puhatáblás
ISBN: 9789635982523
Fordította: Kéri Andrea
Megjelenés időpontja: 2024. június 11.
Moly-adatlap: itt
Megrendelheted: itt
Beleolvasó: itt



Az első kötet, az Amilyen akkor voltam után nagy reményekkel kezdtem bele ebbe a kötetbe, mert szerettem Eden történetét minden fájdalma és borúja mellett. Annyira őszintének és igaznak éreztem, és hasonlóra számítottam a folytatásban is.

Nagyon meglepett ez a könyv, mert azt sejtettem, hogy tetszeni fog, de arra nem számítottam, hogy sokkal jobban, mint az első rész. Elképesztően könnyen magával sodort, alig bírtam letenni. A történet szerint Eden lassan végez a gimiben és megkezdi főiskolai tanulmányait, mindeközben Kevint letartóztatták és a tárgyalás napja közeledik (előzmény: első könyv eseményei). Eden mindennél jobban vágyik az újrakezdésre és úgy érzi, hogy álmai főiskolája megadja neki ezt a lehetőséget, ahova fel is veszik, Dallasban a Tucker Hill Egyetemre. A szülei bár támogatják, mégis túlságosan féltik és nehezükre esik elengedni őt.

De már nem dönthetnek helyette, így Eden elköltözik otthonról. Bátyja, Caelin nagyon örül az örömének és tudja, hogy Eden traumafeldolgozásának fontos része lesz az új környezet, új város, messze a múlt kísérteteitől, amik mindenhol ott vannak az otthonukban, legfőképp a saját szobájában. Az első kötetben kevésbé éreztem azt, hogy Eden képes továbblépni és előre tekinteni, itt viszont olyan, mintha az eltelt idő alatt nagyon sokat változott volna a karaktere, például terápiára jár, ami a létező legjobb segítség számára, és nagyon örültem, hogy a könyv úgy mutatja be a terápiát, mint a gyógyulási folyamat jelentős elemét. A főiskolára költözve sem hagyta abba a terápiát, hanem megoldotta az üléseket és nem engedte el.

Eden Dallasban nem lesz teljesen egyedül, ugyanis volt barátja, Josh házába költözik be a campusra, pár emelettel lejjebb. Érzelmileg sosem tudtak elszakadni egymástól, bárki mellett is voltak éppen az előző könyv eseményei óta. Eden rendbe akarja hozni a dolgait: felhagyott a vad bulizással és a kalandozásokkal, és tiszta lappal akar indulni az új iskolában és Joshsal is. Erre Josh is nyitott és sosem szűntek megérzései a lány iránt, így a fizikai közelség csak segíti kapcsolatuk rendbehozását.

Josh mindig is féltette Edent, igazán szerette és ezen nem változtatott sem az idő, sem a fizikai távolság. Most pedig úgy tűnik, nem áll közéjük semmilyen akadály. Kíváncsian vártam, hogy Eden hogyan éli meg mindezt, mennyire áll készen arra, hogy egyedül boldoguljon. Valószínűleg az új környezet segített neki abban, hogy előre tekintsen és Josh stabil várként állt mellette végig. Nagyon szerettem olvasni azokat a jeleneteket, ahol csak ketten szerepeltek, teljesen át tudtam érezni Eden egyfajta bizonytalanságát, Josh végtelen szeretetét iránta és nagyon sokszor felnevettem élcelődéseiken. Ugyanakkor kapcsolatuk mélysége az eltelt idő ellenére megmaradt, és érettebben folytatták onnan, ahol előző találkozásukkor abbahagyták.ű

Kifejezetten örültem, hogy nincsenek játszmázások, mint az átlag romantikus regényekben, ugyanakkor egy ponton sem vált unalmassá a történet és nem laposodott el. Érzelmi mélysége ugyanolyan ennek a könyvnek, mint az első résznek volt: a tárgyalásos jeleneteke érzelmileg megterhelőek, ahol szemtől szemben kellett találkoznia Kevinnel. 

Nagyon szerettem olvasni Eden és Josh történetét, őszintén szólva tudtam volna még olvasni és kíváncsi lennék egy harmadik kötetre is, nem tudom erre mennyi esély van.



Nyereményjáték

Ahhoz, hogy részt vegyetek a játékunkban, nincs más dolgotok, mint elolvasni a könyv beleolvasóját, és válaszolni a blogokon található kérdésekre. A helyes válaszokat pedig ne felejtsétek el beírni a Rafflecopter doboz megfelelő sorába.

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)


A feladványom:
Mióta nem járt otthon Josh a könyv kezdetén?


a Rafflecopter giveaway


A turné állomásai:
07. 18. Utószó
07. 20. Kitablar
07. 22. Pandalány olvas
07. 26. Spirit Bliss Sárga könyves út
07. 28. Zakkant olvas
07. 30. Könyv és más

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése