2019. április 17., szerda

BORÍTÓ LELEPLEZÉS - Julia Lewis Thomson: Többek között


Kedves Olvasók!

Az a megtiszteltetés ért, hogy én leplezhetem le Julia Lewis Thomson harmadik könyvének borítóját. A Többek-sorozat nagy kedvencem lett. Az első könyv, a Többek által az érzelmességével fogott meg, míg a második kötet, a Többek szerint viszont egészen más vonalat képviselt izgalmas fordulataival és szenvedélyességével, és épp emiatt lopta be magát a szívembe. Kíváncsian várom, hogy a Többek között mit tartogat számomra!



"...tudtam, hogy egyszer fel fog borulni a mi kis kétes lábakon álló egyensúlyunk az éjjelek és a nappalok között, mert egyszer be kell majd engednie az őt körülvevő sötétségbe. És akkor nekem elég erősnek kell lennem ahhoz, hogy kihozzam őt onnan."

Többek között borítója tökéletesen illeszkedik az előző részekhez. Imádom, hogy zöld lett! A zöld annyi mindent jelent. Féltékenységet, szemtelenséget, reményt, életet vagy épp a békét… Vajon ez mind megjelenik a könyvben is? Az első részhez hasonlóan csak egy arc rajzolódik ki a borítón, ráadásul ezúttal egy szexi pasié, aki nem lehet más, mint a történet főszereplője, Fecó. És az a tekintet! Hm… Az ő gondolatait ismerhetjük meg a fülszövegből. Na, meg persze a másik főszereplőjét, a vagány és pimasz, Clauét.

FÜLSZÖVEG

Mi kell ahhoz, hogy újra bízzunk?

Hideg, sötét múlt.
Rozsdás lakattal lezárt ajtók.
Ez vagyok én.
Megtanultam kötelességből felkelni mindennap, és megfelelni az elvárásoknak. Csak azért, hogy beleolvadjak a tömegbe és ne kérdezzenek az életemről.
Nem akarom, hogy belépj.
Nem akarom, hogy meglásd, ki is vagyok igazán.
Nem kell semmit megértened, egyszerűen jobban teszed, ha távol tartod magad tőlem.

Ki lehetsz?
Mit rejthet a mogorva álarcod?
Miért akarsz elijeszteni?
Én nem fogok megfutamodni, arra ne is számíts. Tudnom kell, ki van a falak mögött. Türelmes vagyok és elszánt. Nem fogsz eltaszítani!

Egyik lakat sem marad zárva örökké.

Remélem már ti is nagyon várjátok a könyvet, amelynek a dedikálással összekötött bemutatója június 1-jén lesz (részletekről hamarosan). A hivatalos megjelenés pedig június 13-án lesz, a 90. Ünnepi Könyvhéten. Naptárba véssétek be! :)
Fontos információ még a megjelenéssel kapcsolatban, hogy az írónő kiadót váltott, tehát a Többek között már a Mogul Kiadó gondozásában fog megjelenni. Ez a változás minket olvasókat annyiban érint, hogy ez a kötet megjelenését követően a Bookline/Libri felületein és boltjaiban lesz megvásárolható, illetve a shop.konyvmogul.hu webshopban. Az előrendelés kezdetéről hamarosan a kiadó és az írónő fog tájékoztatást adni.

Ti is várjátok már a megjelenést, ugye?
Nagyon izgalmas könyv vár ránk, kíváncsi és izgatott vagyok! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése