2016. november 4., péntek

Egy kis őszi összegzés


Az október könyvek terén rendkívül szerencsés hónapnak bizonyult számomra. Az idei év eddigi legjobb hónapja, ugyanis olyan szerencse ért, hogy a betervezett könyvbeszerzéseim mellett három kötet csak úgy az ölembe hullott, nyertem őket és megkaptam életem első recenziós példányait. Ráadásul három napon belül történt mindez. Tök olyan érzésem volt, mintha már karácsony lenne! :D :D

Lássuk, mik is voltak ezek a kötetek, megmutatom, úgy a legegyszerűbb:


A hónapban összesen hat új könyv került a polcomra, melyek közül az alábbiakat terveztem megvenni:

- előrendeltem az új Harry Potter kötetet, a 
Harry Potter és az elátkozott gyermek címmel

Vajon mi van a csomagban?
És íme az új kötet a relikviáim (aranycikesz, Hermione varázspálcája, az időnyerő és a Halál Ereklyéi nyaklánc - Aliexpress jó barátom :D) társaságában:



- egy kedves molytársamtól megvettem a Visszafojtott lélegzetet, mely a Csak lélegezz-trilógia második kötete. Hamarosan meglesz a teljes sorozat.

- szintén egy molytársamtól vásároltam a 
Nővérek könyvesboltja című, nagyon érdekesnek tűnő regényt, kíváncsian várom
 
És aztán pár hete két Facebook-játékon is könyvet nyertem egy-egy hozzászólásommal. Mázlim volt, hiszen rengetegen játszanak ezeken a játékokon, általában csak egy lájk vagy egy komment a feltétele a játékban való részvételnek. Mindig megadom az esélyt magamnak, hogy nyerjek, hiszen sosem lehet tudni. És talán ez az oka annak, hogy sokszor nyertem már akár könyvet, akár mást. Megszámlálni se tudom, hányszor állt már fortuna mellém. Most is így történt, így került a postaládámba a képen látható Fogadd el magad című önismereti könyv, valamint a tavalyi év slágerkönyve, A lány a vonaton című thriller.

A fenti könyvek közül már csak egy olvasatlan, októberben belehúztam és kezdem utolérni magam olvasás terén. :D
 
Már csak egy könyv van a képen, amiről eddig nem esett szó. Ez pedig nem más, mint Julia Lewis Thomson Többek által című regénye. Nagyon örülök neki, hogy személyesen az írónőtől kaphattam meg a könyvet, dedikáltan, nagyon hálás vagyok neki. :) Ráadásul küldött hozzá több könyvjelzőt is, csudiszépek! Mesés borítója van a könyvnek:


Bár az alábbi könyvről nem hoztam értékelést itt a blogon (de Molyon igen), ezt azért megmutatom. Kolléganőm adta kölcsön, csodálatos kötet kívül-belül. Nicholas Sparks neve garancia egy jó könyvre:


És ha már szó volt Harry Potterről, akkor meg kell említenem azt is, hogy mint ahogyan a korábbi bejegyzésekben meséltem, idén elkezdtem újraolvasni a sorozatot és most végeztem nemrég a negyedik kötettel. Az új HP-könyv beelőzte a következő részt, de sebaj, folytatom természetesen utána. Olyan jó ismét belemélyedni Harry és barátai történetébe, szerintem soha nem fogom megunni. :D


Kissé zsúfoltan ugyan, de jól telt az október, így most igyekszem pótolni a könyvértékeléseim megírását, valamint jó pár book taggel is adós vagyok. Hamarosan...




Addig is mindenkinek jó olvasást, könyvmolyolást! :) Jöhet a tea/kávé literszámra, mellé egy jó kis olvasmány, meleg takaró. Pedig az előbb még nyár volt. :D

Képek forrása: saját képek, az első és az utolsó került ide a favim.com oldalról

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése