2016. június 28., kedd

Lauren Urasek: Netrandi





Netes társkeresés. Kipróbáltam. Aztán feladtam. Aztán megint regisztráltam. És most épp abban a fázisban vagyok,hogy a hátam közepére kívánom. Mindenesetre klassz volt a témában könyvet olvasni & látni,hogy nem vagyok egyedül ezzel a dologgal, ráadásul Laurent nagyon fura pasikkal hozta össze a világháló. Te jó ég, el sem hittem sokszor, amit olvastam, pedig ezek a sztorik valóban megtörtént esetek. New Yorkban randizni nem lehet könnyű, pont azért, mert egy csodás nagyváros, milliónyi lehetőséggel.

„Ennyi idősen nem kéne már túllépni a minden este leiszom magam-fázison?”
 
Nagyon viccesek voltak a „Tényleg leírták” oldalak. Ilyesmiket én is tapasztaltam már. Eszement szövegek vannak, amiket nem is tudom ki tudna komolyan venni. xD

„Szeretem azt a személyt, akivé mostanra váltam, és tudom, hogy azért jutottam idáig az életben, és azért vagyok az, aki vagyok, mert megtanultam szembenézni a démonaimmal, és leküzdeni a saját gyengeségeimet."

A könyv őszintén bemutatja, milyen is a mai világban neten ismerkedni & valós képet mutat arról, ami miatt olyanok a férfiak és a nők, amilyenek: bizalmatlanok, felszínesek & nem túl kitartóak. Persze kivétel mindig van, csak épp nagyon nehéz megtalálni őket. De fő az optimizmus, soha nem szabad feladni! :)
A könyv óta Instagramon követem Laurent, bírom a stílusát. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése