2016. január 5., kedd

Hello 2016, be amazing!

Mindenkinek nagyon boldog, sikerekben és jó könyvekben gazdag új évet kívánok!Legyen ez az év is remek, érjétek el a kitűzött céljaitokat, legyen sok-sok örömötök idén is!


A téli, munkahelyi két hetes leállást alig vártam, azonban már rögtön egy franciacsavarral kezdődött. December 18-án hazaértem, az utolsó munkanap, juhé!Este neteztem a laptopomon, közben ment a TV, végre pihi stb. Épp molyoltam (mi mást?!), megállt a képernyő, lefagyott, gondoltam csak a szokásos, újraindítom. Persze nem indult el. Többszöri próbálkozásra sem. Úgyhogy a téli szünet alatt blogolni sem tudtam, pedig voltak jó olvasmányaim és úgy néz ki, hogy 2016-ban is lesznek nagy felfedezéseim, már most látom.

Idő kérdése, hogy mikor tudok legközelebb normálisan, a saját gépemről blogolni, de azért igyekszem nem leállni vele, és megírni a könyves élményeimet. Lássuk a decembert!

Az év utolsó hónapja mindig olyan szép, jó és hamar eltelik. Készülődés a Karácsonyra, a két hét nyugira, most is nagyon élveztem. Az utolsó könyv beszerzések is megtörténtek, íme, a decemberi listám:

Lakatos Levente: Szeress jobban




Jessica Park: Flat-out-Celeste
Kristin Hannah: Szentjánosbogár lányok
Delphine de Vigan: No és én



Barbara Pease – Allan Pease: A testbeszéd enciklopédiája
Jessica Park: Lélegezz velem!





A karácsonyi ajándékaim =)

A fenti gyönyörű könyveken kívül beszereztem három e-bookot is, amiket elsőként telepítettem az új olvasómra:

Katarina Bivald: Garantált hepiend

Fejős Éva: Az ajándék

Papp Diána: Szerencsedió



Hmm, elég hosszúra sikerült a lista, mert persze nem bírtam magammal ismét. Egyrészt a Lakatos Levente-könyvet még júniusban előrendeltem és most érkezett meg, utána pedig kipróbáltam a Könyvmolyképző Kiadó zseniális karácsonyi meglepetését. Egy kuponkóddal ajándékba kapott mindenki egy random meglepetéskönyvet a megrendelése mellé. Még sosem rendeltem tőlük semmit, így gondoltam, hogy ez lesz a tökéletes alkalom kipróbálni a rendelést tőlük. Ráadásul ha két könyvet rendelsz, akkor nincs postaköltség. Kihagyhatatlan akció!A Flat-out-Celeste és a Szenjánosbogár lányok könyvekre esett a választásom, ami mellé megkaptam ajándékba a No és én regényt. Még nem olvastam, kíváncsian várom. Nagyon szuper csomagban érkezett, kaptam mellé szaloncukrot, két beleolvasót és könyvjelzőket.

A karácsonyi családi ajándékom egy e-book olvasó volt. Már legalább egy éve agyaltam rajta, hogy kell-e nekem, érdemes-e beruháznom rá, és ha igen, akkor egyáltalán milyet érdemes. Az elmúlt évben sokszor olvastam laptopon, telefonon és egyik sem volt a legkényelmesebb. Arról nem is beszélve, hogy mennyire roncsolja vajon a szemünket a monitor. Így elhatározásra jutottam novemberben, hogy szeretnék egy kimondott e-book olvasót. És még szerencsém is volt, mert a Media Markt oldalán találtam akciósan Kindle 6-ot. Mindenki ezt a márkát ajánlotta, a legmegbízhatóbb, bár akadnak versenytársai. A család is örült az ötletnek, mert nem kellett ajándékon agyalni és ez olyan ajándék, aminek tényleg nagyon örülni fogok. Így is lett, már most imádom, pedig még két hete sincs meg. Rátettem már néhány könyvet, olvasni eddig két novellát olvastam rajta, nagyon tetszik már most! A listám utolsó három könyvét e-bookban vásároltam az Erawan Kiadó webshopjában akciósan.

Két könyv maradt ki a listáról, amiről még nem tettem említést. Mindkettő Karácsonyra kaptam. Hihetetlen, hogy az e-book olvasó mellé még papír alapon is kaptam könyvet, NAGYON hálás vagyok érte. A Lélegezz velem! című könyvet unokatestvéreméktől kaptam, kifigyelték a Molyos kívánságlistámat és kinézték róla, olyan aranyosak!A másik, A testbeszéd enciklopédiája könyvet pedig anyuéktól kaptuk tesómmal. Szintén nagyon jó könyvnek ígérkezik. Őszintén szólva, ezt legalább 7-8 éve kinéztem már, de sosem vettem meg, könyvtárunkban sincs meg, így mindig csak messziről figyelgettem itt-ott, elég drága könyv. Mindegyik szerzeményem olvasását nagyon várom!

A tavalyi év jó olvasmányokban rendkívül gazdagnak bizonyult, összesen 82 könyvet olvastam, ezt a számot idén szeretném megugrani és eljutni a 100-ig. Rengeteg újdonsággal ismerkedtem meg, új műfajokkal (disztópiák, pszichothriller) kísérleteztem és örülök, hogy kimozdultam a „könyves komfortzónámból”. Trilógiákat fejeztem be (Nyár-trilógia), olvastam végig (Csak lélegezz-trilógia), sok új kedvencet avattam. És még így is rengeteg könyv maradt a várólistámon, valamint a kívánságlistámon is, illetve a könyvtári célpontjaim listáján. Utóbbira kénytelen voltam külön polcot létrehozni, mert annyira sok könyvet beújított a könyvtárunk, hogy nem győzöm megjegyezni a címeket.

Összességében a 2015-ös év rendkívül jó volt számomra a könyveken túl is: megszereztem a jogosítványt, amit 2014. decemberben terveztem el. Jó érzés, amikor kitűzöl magad elé egy célt egy adott időszakra és véghezviszed. Hihetetlen, hogy megvan, sikerült, amiért küzdöttem. Valóban sokszor küzdelem volt, de megérte! Ezen kívül otthon a családdal felújítottuk a fürdőnket, ami szintén egy hatalmas lépés volt nekünk, évek óta terveztük, és megvalósult.
 
Erre a klassz évre az e-book olvasó tette fel a koronát. Nagyon boldog vagyok,hogy nem kell ezentúl telefonon, kigúvadt szemekkel olvasnom, ha épp úton vagyok, felfér rá kismillió könyv, praktikus és szép kütyü, már csak egy tokot kell hozzá beszereznem, hogy biztonságban legyen a „Kindlim”. Persze ettől még a papír alapú könyvek maradnak az elsőszámú kedvenceim, de az e-book is zseniális találmány szerintem és szívesen olvasok rajta majd, már most látom.

Szeretném pótolni a mostanában olvasott könyveimről a bejegyzéseket, de ez most nem lesz egyszerű egy darabig, amíg Bella, a gépem vissza nem kerül hozzám a szervizből. Igyekszem!

Addig is élvezzétek a hóesést és 2016-ot, legyen ez egy szuper év mindenkinek!


Pandalány

Képek forrása: saját fotók, erawan.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése