2015. augusztus 8., szombat

Törékeny, vagy annyira mégsem?

Ez volt az első olyan könyv, ami esetében már ismertem a történetet egy másik szereplő szemszögéből és így azt gondoltam, hogy nem is lesz olyan nagy szám, mert már átéltem egyszer az eseményeket. Mekkorát tévedtem!
Érdekes dolog volt belebújni Lucas fejébe & általa kicsit megérteni a férfiak gondolkodásmódját, nagyon tetszett. Eleinte a Landomos fejezetek annyira nem kötöttek le, sokkal kíváncsibb voltam a felnőtt Lucasra, aztán amikor kezdett összeérni a két szál & úgymond „utolérte” a fiatal Landon a kicsit idősebb Lucast, ott kezdett igazán tetszeni és beindulni számomra a történet.

A könyv címe 
Törékeny, azonban én mégsem éreztem a történetet, pontosabban a szereplők személyiségét igazán törékenynek. Jackie sem az és Lucas sem. Annak ellenére, hogy Lucas komoly traumát élt át gyerekként, a lány pedig épp egy kemény szakításon van túl. Erősnek éreztem személyiségüket, ugyanakkor a könyv teli van érzelmekkel, valós érzésekkel & pont ettől szerettem bele a történetbe.
Alapvetően szerintem zseniális ötlet megírni ugyanazt a történetet egy másik szemszögből, nem is gondoltam volna, hogy ennyire klassz olvasmány lesz. Mint kiderült a könyvből, sok kétely van a férfiakban is, ha szerelemről van szó. Rengeteg kérdés & bizonytalanság járt Lucas fejében is, akárhányszor találkozott Jackie-vel. Szenvedélyes, izgalmas & igazán szórakoztató könyv, nagyon szerettem olvasni.

Manapság egyre népszerűbb ez a fajta könyvírás, hogy van egy első kötet egy főhős szemszögéből, utána pedig a folytatás nem egy újabb & másik történet, hanem ugyanaz, csak épp másik szemszögből. Nagyon jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése