2015. január 1., csütörtök

Éjszaka Bangkokban - egydélutános olvasmány

Igazán szép, de rövid történet, semmi erőltetettség vagy ötlettelenség nincsen benne. Érdekes kis olvasmány, és nagyon tetszett, hogy az egyik szereplő egy elefánt volt, nagyon szeretem azokat a történeteket, amikben egy állat ilyen formán részt vesz. Teli van érzelemmel, igazságokkal a történet, abszolút szívből szólónak éreztem végig, a komoly tragédia feldolgozása hosszú folyamat, és Fejős Éva írása hűen tükrözi ennek megvalósulását.

"– Tudod, Roong Pas, az én antiszociális elefánt pártfogoltam elkezdett kommunikálni. Először csak az újszülöttel, utána annak anyjával is. Aztán láttam, a saját szememmel láttam, hogy megtört egy kókuszdiót és kieszegette a tartalmát. Kwan szerint a kislány visszatért. Na, hát akkor eldöntöttem, ha egy elefánt képes feldolgozni a gyászát és a fájdalmát, és képes újra hinni, bízni, akkor nekem is meg kell próbálnom."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése