2014. augusztus 1., péntek

Beavattak engem is :P

Képzeljétek, ma ismét egy nagyon jó filmet néztem végig (vasalás közben, kellemeset a hasznossal :P). Gondolom ismeritek ti is A beavatott című filmet, nekem csak most sikerült végignéznem, bár nem most volt a premier. A két főhős Shailene Woodley (Csillagainkban a hiba, The Spectacular Now) és Theo James (Underworld - Az ébredés) játsszák a főszerepet. A történet egy olyan világban játszódik, konkrétan Chicagoban, ahol a társadalom öt csoportra oszlik, melyek mindegyikében egy-egy erény gyakorlását tartják legfontosabb feladatuknak. Így kerül Tris (Shailene W.) a Bátrak csoportjába, akik vonatról ugrálnak, mély szakadékokba esnek & semmitől sem félnek. Legalábbis ez a végső cél, valamint társadalmuk védelme is feladataik közé tartozik. Theo James a Bátrak egyik vezetőjét játssza, és belépve a csoportba egyből érzi Trisen, hogy ő más, mint a többi újonc.
A csoportok célja, hogy az emberekből kiirtsák azokat a tulajdonságokat, amik előidézhetnek egy újabb konfliktust. Fizikai & mentális tesztek, vizsgák elvégzésével alakítják át az emberek gondolkodásmódját, azonban vannak olyanok, mint Tris & Négyes (igen, ez a neve a filmben Theo Jamesnek), akik lázadnak & nem hagyják saját egyéniségüket elnyomni, ők az úgynevezett "elfajzottak".
Végig rendkívül izgalmas, látványos volt számomra a film, nálam telitalálat. Nemcsak azért, mert nagy kedvencem Shailene Woodley :P Alapvetően a romantikus filmeket kedvelem, legalábbis a kedvenceim többsége ez a kategória, de olykor jó megnézni egy-egy olyan izgalmas akciófilmet, mint A beavatott. Nem csalódtam egyáltalán, azt kaptam, amit vártam & csak azt sajnálom, hogy nem moziban láttam először a filmet, jó lett volna.

Amit még szerettem volna megemlíteni a filmmel kapcsolatban, az Tris tetkója: nem vagyok oda a tetkókért, de ez tetszik, ezt még akár magamon is el tudnám képzelni, pedig ez nagy szó. A beavatás részeként közösen csináltat minden újonc magának tetkót & Tris egy nagyon jó, diszkrét motívumot választ ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése