2018. február 3., szombat

Debbie Macomber - Tizenkét nap Karácsonyig


Karácsonyra kaptam a nővéremtől egy nagyon szép könyvet, Debbie Macomber Tizenkét nap karácsonyig című regényét. Sajnos a könyvet csak most tudtam elolvasni, viszont az idei karácsonyra majd jó lesz ráhangolódásnak, amikor majd újraolvasom. Mert hogy újra fogom, az tuti! Egy kedves, szívmelengető történetet kaptam ettől a hangulatos borítójú kötettől. Januárban még simán belefér egy karácsonyi sztori. :)

A történetről röviden

A főhősnőnk Julia, aki épp álomállását szeretné megszerezni a média területén, az utolsó lépés lelőtt áll, hogy célba érjen. A feladat egyszerű: írjon blogot úgy, hogy a nézettsége magasabb legyen versenytársáénál. Julia segítségére barátnője lesz, aki azt az ötletet adja neki, hogy vidítsa fel és árassza el kedvességgel az undok és merev szomszédját, Caint, és erről írjon a blogon, a terv végrehajtásáról. A lány megfontolja a dolgot és úgy dönt, megpróbálja a lehetetlent, megpuhítani a zord férfi szívét. A kísérlet egyre nagyobb népszerűségnek örvend a világhálón, Julia pedig elkezd olyasmit érezni a férfi iránt, ami egyáltalán nem volt betervezve…



Öröm kézbe venni ezt a regényt!

Egyrészt a borítója meseszép, igazán ünnepélyes és abszolút összhangban van a történettel. Másrészt nagyon jó minőségű kötet, a General Press szerintem igazán kitett ismét magáért.

A történetet olvasni olyan volt számomra, mint egy habkönnyű süteményt apránként megeszegetni, leszámítva, hogy én habzsoltam! :D Nagyon gyorsan végigolvastam a könyvet (magamhoz és az olvasásra szánható időmennyiségemhez képest legalábbis).  Julia és Cain szóváltásai szórakoztatóak és sokszor viccesek voltak, és kíváncsian vártam, mi sül ki ebből a meglehetősen szokatlan tervből. Azt biztosan tudtam, hogy ezzel a "kedvesség-projekttel" nem üthet mellé és a netes közönség szeretni fogja, azonban arra sokkal inkább vártam a választ, hogy vajon mit fog szólni hozzá a mogorva szomszéd fickó, Cain. 

Az a helyzet, hogy manapság számtalan ilyen ember él a világban, akire ráférne a szeretetbomba és talán akkor megnyílnának a másiknak és nem lennének magányosak. Sajnos egyre több az olyan ember, aki bizalmatlan, bezárkózik és furcsán tekint arra, aki nyitna felé. A való életben nem feltétlen működne Julia terve, de persze ki tudja. 

Vigyázz, itt egy kis spoiler befigyel!
A könyv utolsó harmadában választ kapunk arra, hogy Cain miért ennyire elutasító Juliával. Külső szemmel egyébként azt mondhatnánk, hogy a lány akar valamit Caintől és nyomul rá, azonban a történet első felében csak vidámságot szeretne csempészni a férfi életébe és később döbbenek rá mindketten, hogy többet éreznek a másik iránt. (bocsánat a spoilerért, de szerintem egyértelmű, hogy mi a vége a könyvnek, már akár a fülszöveg alapján is).
Cainnek nehéz gyerekkora volt, a szüleit elvesztette és a nagyszüleivel nőtt fel gyakorlatilag, azonban nemrég a nagymamáját is elvesztettel, ketten maradtak nagyapjával. Ez már önmagában véve nehézzé teszi számára a külvilág felé való nyitást, pláne ha jön egy olyan temperamentumos személyiség, mint Julia. Pörög, csacsog, lelkedezik és az agyára megy. xD

Jó lett volna megtudni Juliáról is kicsit többet. Azon kívül, hogy van a legjobb barátnője és hogy jó a kapcsolata a családjával, sokat nem tudunk meg sajnos. Pedig örültem volna neki.

Összességében egy nagyon jó kis történetet kaptam, ami tökéletesen ráhangolja az embert a karácsonyra.

Romantikus, kedves és nagyon vicces történet!



Képek forrása: favim.com, saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése