2016. március 29., kedd

Hullócsillag


Őszintén szólva egy Molyos kihívás miatt kezdtem el a Hullócsilagot, Leiner Laura Késtél című regényének folytatását. És rákattantam! Magamon is meglepődtem, hogy mennyire tetszett, mert eredetileg annyira nem is terveztem, hogy elolvasom. Egyszerűen annyira olvastatta magát, hogy teljesen belelendültem.

 
Vigyázz, ha még nem olvastad egyik könyvet sem, spoilert tartalmaz a következő rész!


A történet ott ért véget az első részben, hogy Nagy Márk & Bexy a Pop/Rock Sztár leszek műsorban együtt léptek fel & a színpadon egy csók is elcsattant. Azóta pár hét telt el és kiderült, hogy Márk nagyon elbízta magát a verseny utolsó heteiben & nagyképűsége miatt a legtöbb rajongója elpártolt mellőle. Bexivel sem beszélt azóta, a karrierje egyenesen halad a süllyesztő felé…

Harrods - ahol Bexi & Márk vásárolgattak
Nagyon szórakoztató, izgalmas történet lett a Hullócsillag, abszolút lekötött, pedig kicsit tartottam tőle, hogy esetleg túl tinis lesz nekem ez a könyv. De nem! Bexi & Márk mellett a többi szereplő is abszolút kedvelhető, bár a nevek zavaróak egyik-másik szereplőnél (Aszádék, Körte – milyen nevek ezek, uhh?!), de megszokható persze. A könyv nagy része Londonban játszódik, ez az, ami a legtöbbet nyomta a latba azért, hogy elolvassam a könyvet. Imádtam, komolyan! Magam előtt láttam mindent: a repteret, az utcákat, a lepukkant hotelszobát, a szereplők kirándulásának állomásait, a metrót. Szuper volt legalább lélekben ott lenni!


                                                                           
Bexi személyiségével tudtam azonosulni, ami szerintem az egyik legfontosabb egy könyv esetén. Mármint, hogy a főszereplővel tudjon az olvasó azonosulni valamennyire, és ne legyen ellenszenves. Bexi kicsit sem az, sokszor inkább megmosolyogtató a naivitása & nem veszi észre, ami az orra előtt van. Márk pedig, a másik főszereplő szintén ilyen, megspékelve egy kis önimádattal, ami éppen annyi, amennyit még elvisel a karaktere & nem lesz tőle ellenszenves. Sőt, a könyv végére kimondottan megkedveltem. Főleg azért is, mert odavan Bexiért, ez már a regény elején egyértelmű volt.

Egyetlenegy embert éreztem feleslegesnek & idegesítőnek, ő pedig nem más, mint Geri. Az első részben oké, róla is szült a történet, hiszen ő a „Késtél gyerek”, de itt már annyira nem kellett volna. Ráadásul ha minden igaz, akkor a folytatásban is része lesz, ahogy Bexi utalt rá egy félmondattal.

Mindenképpen folytatom a sorozatot, minél előbb, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogyan folytatódik a történet számomra legfontosabb aspektusa, a Bexi-Márk szál. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése