2014. szeptember 11., csütörtök

Anna és a francia csók

Ez a könyv egyszerűen fantasztikus. Semmit nem tudtam a történetről, mielőtt elkezdtem olvasni, azonkívül, hogy egy csodaszép városban, Párizsban játszódik. Franciaország. A bagettek, a sajt & a kifinomult ízlés országa.

Főhősünk Anna, akit a szülei ide „száműznek” gimis évei vége felé egyenesen Amerikából, Atlantából, eleinte természetesen mindenféle lelkesedés nélkül költözik be a kollégiumba, nem akar itt lenni, honvágy gyötri & nagyon egyedül érzi magát. Azonban elég könnyen új barátokra tesz szert & megismerkedik a roppant vonzó Étienne St. Clairrel, a suli legvonzóbb fiújával, aki azonban foglalt.

Szerintem tipikus gimis helyzet áll elő: adott egy klassz srác, akinek barátnője van, azonban feltűnik a színen az „új lány”, aki rövid időn belül magába bolondítja akaratlanul a fiút & onnantól kezdve nincs visszaút, jönnek a bonyodalmak.. Idő kérdése, hogy mikor & hogyan bontakoznak ki érzelmeik. De vajon mi lesz a barátnővel?Félreértések, ki nem mondott szavak váltják egymást & készülőben van a botrány, hiszen többen is pályáznak az „Étienne barátnője posztért”.

Mindig is szerettem az olyan könyveket, melyekben a főhős egy új helyre kerül, megismerkedik egy új kultúrával, várossal, emberekkel & be kell illeszkednie egy új világba. Anna története szintén ilyen, imádtam minden sorát. Nagyon jó az írónő humora, a karakterek igazán valódiak, simán el tudnék akár egy filmet is képzelni ebből a könyvből. Ahogy haladtam a könyv vége felé, egyre izgatottabban vártam a végkifejletet, amikor minden érzelem a tetőfokára hág & végre kiderül minden! Annyira jó volt olvasni,ahogyan a két főhős barátsága fokozatos alakult ki, egyre többször keresték egymás társaságát, a közös utazás egy másik kontinensre, telefonbeszélgetéseik. Imádtam az e-mailjeiket egymásnak!

Ez egy olyan könyv, amit teljesen véletlenül fedeztem fel az interneten, és nagyon örülök neki, hogy rábukkantam, kedvenc lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése