2013. március 24., vasárnap

Hív Amszterdam

Ma délután sikeresen végére értem Katie Fforde: Hív Amszterdam című könyvének. Az írónő könyvei bestsellerek, egy ideje már kíváncsi voltam rá, milyen történeteket ír. Nos, elég vegyes érzéseim vannak ezzel a könyvvel kapcsolatban. Ugyanis eleinte nagy erővel vetettem bele magam a történetbe, majd egy idő után kezdtem unatkozni rajta, majd a végére ismét klassz lett, az utolsó öt-hat fejezet kimondottan tetszett & izgalmas volt. Tipikus romantikus regény egyébként, ugyanakkor mégsem éreztem csöpögősnek (nem is tudtam volna akkor végigolvasni), vagy erőltetettnek. A könyv főhőse két nő, Jo és Dora, akik ugyan más-más úton, de megtalálják a boldogságot. Két külön korosztályba tartoznak,mégis remekül megértik egymást, gyakorlatilag barátnők lesznek & támogatják a másikat. Egy bárkán kezdenek új életet bonyolult párkapcsolataik lezárása után abban a reményben, hogy a jövő csak jobbat hozhat ennél :) ÉS természetesen így is lesz.


Katie Fforde-tól szeretném mindenképp elolvasni Recept szerelemre című könyvét is, kíváncsian várom! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése