2014. január 3., péntek

2014-es évem első könyvélménye

Ma délután befejeztem egy újabb könyvet, Rhonda Byrne: A Titok című kötete.

Hatalmas példányszámban eladott könyv, az ezoterika iránt érdeklődő olvasóknak bátran ajánlom figyelmébe.
Alapvetően hiszek azokban a dolgokban, amiket ez a könyv leír & összefoglal, szívesen olvasok ebben a témában. Régóta terveztem e könyv elolvasását és kicsit sem bántam meg, sőt! Rámutatott olyan dolgokra, amiket eddig is tudtam, de sosem mélyedtem bele a témába & gondoltam bele komolyan. Összességében miről is szól A Titok? A vonzás törvényéről & ennek minden tényezőjéről, valamint a gondolat erejéről & mindennapi alkalmazásáról. A lehető legjobbkor talált meg engem ez a könyv, az új év kezdetén.
Nagyon jó hangulatban, pozitívan, és optimistán kezdem 2014-et, legyen ilyen az egész év, Nektek is!
Nem teszek/tettem újévi fogadalmat, mert erre nincs szükség. Csupán az kell, hogy higgyek és mindenki higgyen abban, amit szeretne elérni, amilyenné szeretne válni & higgyük el, hogy igenis megvalósulhatnak az álmaink.Még a legnagyobb is, ha elérhetetlennek tűnnek olykor.

Lássunk néhány általam kigyűjtött gondolatot a könyvből!



„Gondolataid dolgokká válnak!” 
„Reménytelen helyzet nem létezik. Életed bármely kis körülménye megváltoztatható!” 


„Semmi sem jelenhet meg az életedben anélkül, hogy tartós gondolataiddal meg ne hívnád.”

„A szeretettel átitatott gondolat legyőzhetetlen.” (Charles Haanel)

„Tudom, hogy meg fogom kapni, amire vágyom.”



„A vágy összekapcsol vágyad tárgyával, az elvárás pedig bevonzza azt az életedbe.”

„A hála tökéletes módja annak, hogy még több jót vonzz be az életedbe.”

„A képzelőerő mindennek az alapja. Ez az, ami bepillantást enged a jövőbe.”


„Döntsd el, mit szeretnél! Higgy benne, hogy megkapod!Hidd el, hogy megérdemled, és hogy elérheted! Minden nap szánj rá pár percet, hogy lehunyod a szemed és elképzeled, amint a vágyott dolog már a tiéd, illetve érezd a hozzá kapcsolódó pozitív érzéseket. Aztán hagyd el a képeket, és összpontosíts arra, amiért hálás lehetsz. Örülj neki! Majd folytasd a napot, rábízva vágyaidat az univerzumra, és tudd, hogy az megtalálja a módját kérésed teljesítésének.” 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése