2012. október 4., csütörtök

Emma Watson

Nagyon tehetséges színésznőnek tartom Emma Watsont. Nyilván mindenki a Harry Potter könyvek Hermionéjaként ismeri, de mióta lezárult a HP-korszak, jópár remek filmben szerepelt. Nekem legutóbbi élményem az Egy hét Marilynnel film volt, amiben ő is játszott. A tehetsége mellett egyébként a stílusa is meggyőző, ahogyan öltözik, szerénynek & kedvesnek tűnik azok alapján, amennyit tudok róla. A Harry Potter-filmekben végignézhetjük, ahogy felnőtt vált belőle, most pedig már kész nő. Szerintem divatikonná vált, főleg hazájában, Angliában.
Kimondottan tetszik az öltözködési stílusa, holott biztosan őt is, mint szinte minden sztár, stylistok segítenek, hogy mikor hova mit illik & kell felvenni. Rendszeresen figyelem a színésznő hivatalos weboldalát, ami ezen az oldalon érhető el:  
http://www.emmawatson.com/
Van egy fotós, Harry Crowder, aki többek között Emmáról is nagyon sok fotót készített, csupa gyönyörű képet, klassz beállításokkal, egyik színes, másik fekete-fehér, profi fotósmunka. 

Egy kis biográfia:
Emma Charlotte Duerre Watson Párizsban született 1990. április 15-én, angol származású színésznő. Mindössze 9 éves volt, amikor őt választották Hermione szerepére a Harry Potter-filmekhez. A HP-korszak 2001-2010-ig tartott számára, a filmekkel járó siker számos díjat és anyagi biztonságot hozott neki. 

❤ "Soha nem tudnám elhagyni Hermionét - ő az én hősöm! Túlságosan szeretem ahhoz, hogy hátat fordítsak neki. Nagyon sokat jelent nekem ez a szerep; megtiszteltetésnek érzem, hogy befejezhetem, amit elkezdtem és én játszhatom őt mind a hét részben." ❤

2007-ben Emma a Balettcipők televíziós produkció egyik főszerepében tűnt fel, illetve a Kate DiCamillo könyve alapján készült 2008-as Cincin lovag c. animációs film egyik szereplőjének kölcsönözte a hangját. 2010-ben a My week with Marilyn című filmet forgatta Lucy szerepében, 2011 májusától pedig a The Perks of Being a Wallflowert az Egyesült Államokban. Modellkedett többek között a Burberry-nek és a People Tree-nek is, 2011-ben pedig a Lancôme reklámarca lett. A parfümreklám itt megtekinthető:


Klassz, nem?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése